ارائه بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران در جلسه آینده شورای شهر تهران

معاون شهردار تهران از تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران در روز _یکشنبه ۱۳ بهمن ماه_ به شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا، حامد مظاهریان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل منابع انسانی شهرداری تهران که با حضور مدیران کل ستادی و مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تابعه حوزه معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: تغییرات مدیریتی لازمه تمام سیستم های اداری است و لزوما دارای بار منفی نیست. تجارب موفق مدیریت منابع انسانی بر این امر استوار است که راهکار جابجایی افراد در سیستم های سازمانی می تواند به بروز استعدادهای مختلف فردی و مدیریتی، ایجاد انگیزه، مشارکت، نوآوری و خلاقیت در کار و در نهایت ارتقای بهره وری در سازمان منجر شود.

وی با اشاره به جنس فعالیت های برون بخشی معاونت برنامه ریزی و درون بخشی منابع انسانی تصریح کرد: معاونت برنامه ریزی نقش سیاستگذاری، میانجی گری، اتصال و تعامل بین شورای شهر و شهرداری و بین سایر بخش های شهرداری تهران را ایفا می کند اما معاونت منابع انسانی با وجود اینکه ظاهرا مختص کارکنان شهرداری است؛ بخش حساس تر و گاها پیچیده تر است و باید ویژگی های چند وجهی این حوزه در تمامی سطوح تصمیم گیری لحاظ شود.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اذعان داشت: در دوره پیش رو تلاش داریم با بهره گیری از کار تیمی و تعامل درون و برون بخشی، سیاست ها و رویکردهای مشخص مدیریت شهری را در حوزه برنامه ریزی و منابع انسانی پیش ببریم. بنابراین بنا به موضوع، ناگزیر به اصلاح ساختار، جابجایی مدیران یا تغییر فرایندها هستیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه قرار بود بودجه سال ۹۹ پس از تصویب متمم بودجه به شورای شهر ارائه شود، خاطرنشان کرد: لایحه بودجه سال ۹۹ آماده است و روز یکشنبه آینده (۱۳ بهمن ماه) به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم خواهد شد.

کد خبر 408108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.