مرد هندی با تمارض به مرگ از دست ببر گریخت!

زایمان زن جوان تهرانی هنگام جراحی تومور مغز در اتاق عمل، سقوط یک هواپیمای آمریکایی در عراق، زلزله در ایذه خوزستان و له شدن هولناک پژو در اتوبان آبشناسان تهران عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری چهارشنبه_۹بهمن ماه_ می خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرد هندوستانی در حالی که طعمه ببر غول پیکر شده بود با تمارض به مرگ توانست از این حادثه‌ وحشتناک جان سالم بدر ببرد. 

یک مرد هندوستانی که طعمه ببر شده بود به شکلی معجزه آسا از این حادثه جان سالم به در برد. این مرد در آخرین لحظه و در شگردی عجیب با زدن خود به مردگی توانست جان خود را نجات دهد. در حالی که ببر تصور می‌کرد طعمه اش مرده باشد از خوردن او صرف نظر کرد.

ویدئویی که توسط "پروین کاسوان"، مامور جنگلبانی هند در تویئتر منتشر شده است این حادثه دلهره آور را به تصویر می‌کشد. کاسوان با کپشن " آیا می‌خواهید ببینید چطور در صورت مواجهه با یک ببر فرار کنید؟ این ببر توسط جمعیت زیادی فراری شده بود. خوشبختانه سرانجام این حادثه هم برای این مرد و هم برای ببر خوشایند بود" این ویدئو را در توئیتر خود منتشر کرد. در این ویدئو در حالی که این مرد روی زمین افتاده ببر غول پیکر در بالای سر او دیده می‌شود. در این ویدئو صدای افراد محلی که از محلی مشرف به محل حادثه نظاره گر این صحنه هستند شنیده می‌شود. لحظاتی بعد این حیوان محل را ترک کرده و این مرد به شکلی معجزه آسا از مرگ می‌گریزد. این حادثه در " تومسار" در منطقه بهاندرا واقع در ایالت مهاراشترا هند رخ داد.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی هند با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «خیلی وحشتناک و ماجراجویانه‌ترین تجربه برای این مرد بود. من مطمئنم او در آن لحظه با کمک گرفتن از فکر خود، خونسردی اش را حفظ کرد و نفس خودش را حبس کرد تا نشان دهد مرده است. برای ببر نیز _ خدا بسیار بزرگ است که این حیوان در آن لحظه از هوش زیاد خود استفاده نکرد.»

آتش‌سوزی هولناک یک کارخانه در منطقه آزاد ارس

مدیر آتش نشانی منطقه آزاد ارس از مصدوم شدن سه نفر و فوت یک نفر در حادثه آتش سوزی در کارخانه تولید دستکش لاتکس خبر داد.

جلالی گفت: در آتش سوزی کارخانه تولید دستکش لاتکس در منطقه آزاد ارس یک نفر دچار سوختگی سطحی و دو نفر نیز دچار مسمومیت استنشاقی با دود شدند که بصورت سرپایی مداوا شدند. جلالی گفت : به گفته اطرافیان، یک نفر نیز پس از وقوع این حادثه، مفقود شده بود که پس از تلاش نیروهای امدادی، جسد پیرمرد ۶۰ ساله پیدا شد.

لازم به ذکر است پیرمرد ۶۰ ساله از کارکنان کارخانه نیست و برای کمک به حادثه دیده ها در محل حاضر شده بود.

مدیر آتش نشانی منطقه آزاد ارس علت حادثه در دست بررسی است.

له شدن هولناک پژو در اتوبان آبشناسان تهران

راننده خودروی پژو ۲۰۶ پس از تصادف شدید در تهران داخل اتاقک درهم پیچیده خودرو گرفتار شد.

ساعت ۵:۵۴ صبح دیروز حادثه تصادف در بزرگراه شهید آبشناسان، نرسیده به سردار جنگل به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه ۵۵ را به همراه گروه امداد و نجات ۱۹ به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته مجتبی لطفی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ حین حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید آبشناسان، به علت نامشخصی پس از برخورد با یک دستگاه کامیونت باری از مسیر اصلی خود منحرف و بر روی سقف واژگون شد.

وی افزود: به دنبال این حادثه راننده خودرو (مردی ۲۰ ساله) مجروح و داخل اتاقک خودرو گرفتار شد.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از گذاشتن علائم هشداردهنده در بزرگراه، جریان برق خودروی سواری را قطع و از نشت بنزین جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله برای جلوگیری از بروز تصادفات احتمالی به ایمن‌سازی محل حادثه پرداختند و با استفاده از ابزار هیدرولیکی، راننده مصدوم را از اتاقک درهم پیچیده خودرو سواری خارج کرده و وی را تحویل عوامل اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

زلزله در ایذه خوزستان

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر، عصر چهارشنبه شهرستان ایذه در استان خوزستان را لرزاند.

به نقل از مرکز لرزه نگاری کشور این زمین لرزه ۳.۴ ریشتری در ساعت ۱۵:۲۶ عصر چهارشنبه در عمق ۹ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

مرکز این زلزله در فاصله ۲۹ کیلومتری شهر ایذه و ۳۵ کیلومتری شهر قلعه‌خواجه و ۴۹ کیلومتری شهر مسجد سلیمان بوده است.

محل دیق رخ دادن این زمین لرزه نیز در طول جغرافیایی ۳۲.۰۹ شمالی و ۴۹.۷۹ شرقی گزارش شده است.

هنوز از خسارت احتمالی این زلزله گزارشی مخابره نشده است.

ماه گذشته پنج زمین‌لرزه با قدرت‌های ۳.۶ ، ۳.۲ ، ۳.۹ ، سه و ۲.۸ ریشتری شهرستان ایذه را لرزاند.

شهرستان ایذه در شرق خوزستان و مرکز آن در فاصله ۲۱۰ کیلومتری از اهواز واقع است. جمعیت این شهرستان طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، در حدود ۱۹۸ هزار نفر است.

مرد خوزستانی طعمه خرس شد

در اندیکای استان خوزستان خرس به یک مرد ۶۷ ساله روستایی حمله ور شد و او را زخمی کرد.

رییس فوریت‌های پزشکی و حوادث جاده‌ای اندیکا گفت: حمله خرس به یک مرد روستایی در منطقه کمفه اندیکا موجب مجروح شدن وی شد.

محمود ورناصری عصر چهارشنبه بیان کرد : این حادثه هنگامی رخ داد که این مرد ۶۷ ساله برای یافتن تعدادی از گوسفندان خود به کوه های اطراف رفته بود .

وی افزود : مصدوم به وسیله یک کد آمبولانس به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان مسجد سلیمان منتقل شد .

رییس فوریت های پزشکی و حوادث جاده ای اندیکا ادامه داد : وضعیت عمومی این مصدوم مساعد گزارش شده و هم اکنون در حال مداوا می باشد.

اردیبهشت سال ۱۳۹۶ نیز حمله خرس در منطقه دشت آبدار از توابع بخش چلو شهرستان اندیکا به مرگ یک جوان ۳۷ساله منجرشد.

حمله خرس خرداد ماه امسال نیز در شهرستان ایذه یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت .

اندیکا به دلیل موقعیت جغرافیایی زیستگاه گونه های مختلفی از جانوران وحشی است.

اندیکا با مرکزیت شهر کوچک قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.

سقوط یک هواپیمای آمریکایی در عراق / همه ی سرنشینان کشته شدند

رسانه‌های عراقی از سقوط یک هواپیمای نظامی آمریکا در غرب الانبار خبر دادند.

شبکه الفرات گزارش داد خبرها از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی ترابری آمریکایی در غرب استان الانبار حکایت می‌کند.

بر اساس این گزارش، در نتیجه سقوط این هواپیما، چهار تروریست آمریکایی کشته شدند.

این رسانه به جزئیات بیشتری از این خبر اشاره نکرده است.

زایمان زن جوان تهرانی هنگام جراحی تومور مغز در اتاق عمل

یک زن ۲۴ ساله تهرانی در بیمارستان بقیه الله همزمان با زایمان تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت.

طی یک عمل جراحی منحصر به فرد در بیمارستان بقیه الله تهران، مادر ۲۴ ساله همزمان با به دنیا آوردن نوزادش، تحت عمل جراحی مغز نیز قرار گرفت.

محسن القاسی جراح جوانی که این عمل را انجام داده است،گفت: انجام عمل جراحی مغز به منظور برداشتن تومور مغزی عمل سختی است به ویژه زمانی که بیمار یک مادر آماده زایمان باشد.

وی افزود: جراحی همزمان مغز و سزارین در دنیا به دلیل ریسک بالا نادر است.

این جراح، با بیان اینکه دلیل ریسک این عمل امکان آسیب به جنین و مادر است، گفت: مادر ۲۴ ساله از وخامت بیماری خود اطلاع نداشت و تصور می‌کرد کیست خوش خیم مغزی دارد.

وی گفت: برای کاهش ریسک عمل تصمیم به جراحی مغز همزمان با عمل سزارین گرفتیم.

القاسی با بیان اینکه مادر از همزمانی این دو عمل اطلاعی نداشت، گفت: در این عمل نوزاد توسط تیم زنان در سلامت کامل به دنیا آمد و هنگام جراحی تومور مغزی مادرش در اتاق عمل حضور داشت به گونه‌ای که صدای گریه‌های کودک باعث انرژی بیشتر تیم جراحی شد.

وی بیان کرد: طی این عمل تومور مغزی به طور کامل برداشته شد و هیچ گونه نقصی برای مادر ایجاد نشد، به گونه‌ای که مادر توانست پس از عمل در هوشیاری کامل به فرزندش شیر بدهد.

القاسی گفت: هفته گذشته نیز تومور مغزی یک زن باردار با جنین ۱۶ هفته‌ای توسط تیم جراحی و بیهوشی بیمارستان بقیه الله به طور کامل برداشته شد و مادر و جنین در سلامت کامل ترخیص شدند.

کد خبر 408067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.