سپاهان- فولاد/ فرار از بحران یا پایان رویا

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، روز جمعه از ساعت ۱۷، تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان

جمعه، ۱۱ بهمن، ساعت ۱۷

پخش زنده: شبکه‌های اصفهان و خوزستان

ورزشگاه: نقش جهان

داور: موعود بنیادی‌فر

آخرین رویارویی: فولاد صفر- سپاهان صفر

سپاهان؛ فرار از بحران یا پایان رویای قهرمانی

دو بازی اخیر سپاهان هر دو خارج از خانه و برابر تیم‌های نسبتاً خوب لیگ با شکست و تساوی همراه بود و از دست دادن ۵ امتیاز و از سوی دیگر پیروزی رقیب در هر دو بازی باعث شد سپاهان ۵ امتیاز از صدر جدول فاصله بگیرد. همین موضوع کافی بود تا صدای اعتراضات هواداران سپاهان برای اولین بار در یک فصل و نیم اخیر شنیده شود زیرا آنها با توجه به پتانسیلی که از تیم و کادر فنی‌اش سراغ داشتند انتظار نمایش‌های بهتری در دو بازی اخیر داشتند.

سپاهان در حالی برابر فولاد قرار می‌گیرد که به ۳ امتیاز این دیدار بیش از هر زمان دیگری در طول فصل نیازمند است، زردپوشان اصفهانی با توجه به اتفاقات تمرین دیروز و زمزمه‌های سرمربیگری قلعه نویی در تیم ملی در اوج بحران قرار دارند اما کسب ۳ امتیاز از بازی روز جمعه و توقف احتمالی پرسپولیس در آبادان، می‌تواند دوباره صلح و آرامش را در اردوی زردپوشان حکم‌فرما کند.

سپاهان در شرایطی به مصاف فولاد می‌رود که وضعیت مصدومیت گئورگی گولسیانی مشخص نیست و احتمال دارد مانند بازی قبلی غایب باشد، در سوی دیگر اما مهدی کیانی پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت به ترکیب بازمی‌گردد و احتمالاً قلعه نویی از کی‌روس و محبی با توجه به آماده‌تر شدنشان نسبت به بازی با ماشین سازی در ترکیب ثابت استفاده می‌کند. با این وجود قلب دفاع سپاهان با توجه به مشخص نبودن وضعیت گولسیانی و مهدی‌زاده، بزرگ‌ترین علامت سوال ترکیب سپاهان خواهد بود.

آغاز نیم فصل دوم برای فولاد

فولاد خوزستان نیم فصل نخست را با قرار گرفتن در رتبه هفتم جدول به پایان رساند، رتبه‌ای که البته رضایت نسبی خوزستانی‌ها را در پی داشت اما با این وجود تیم جواد نکونام با جذب مهره‌هایی همچون پاتوسی و فرشاد احمدزاده برای نیم فصل دوم تقویت شد تا رتبه‌ای بهتر یا حتی سهمیه آسیایی کسب کند.

فولاد در شرایطی برای اولین بار پس از زمان استراحت بین دو نیم فصل در یک دیدار رسمی به میدان می‌رود که از آخرین دیدار آنها در لیگ حدود یک ماه و نیم می‌گذرد. دیدار هفته گذشته آنها برابر استقلال به دلیل حضور استقلال در رقابت‌های آسیایی لغو شد و شاید این مسئله که تیم فولاد از شرایط بازی‌های رسمی دور شده است بزرگ‌ترین مشکل نکونام در دیدار حساس جمعه باشد.

شاگردان نکونام در حال حاضر با یک بازی کمتر با ۲۴ امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفته‌اند و امیدوارند در نیم فصل دوم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، علی مصلح، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و کی‌روس استنلی

ترکیب احتمالی فولاد:

شهاب گردان، موسی کولی‌بالی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، محمد قاسمی‌نژاد، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا

کد خبر 408047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.