تخریب ۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرداری منطقه ۱۰ تبریز

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری تبریز از تخریب هفت بنای غیرمجاز تجاری - مسکونی در سال جاری خبر داد و گفت: تخریب این بناها براساس حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ انجام گرفته است.

به گزارش ایمنا رسول وظیفه شناس با اعلام این خبر اظهار کرد: این بناها با هدف صیانت از حقوق شهروندی با حکم قضائی و در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای بدون پروانه و غیر مجاز، با همکاری معاونت خدمات شهری و اجرای احکام منطقه تخریب شدند.

وظیفه شناس با بیان اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه ۱۰ با جدیت پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: ساخت وسازهای غیراصولی علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل فقدان استحکام بنا مشکلاتی از جمله به خطر افتادن جان و سرمایه افراد را نیز به همراه دارد ضمن آنکه مامورین جلوگیری از تخلفات ساختمانی با هدف مقابله با این ساخت و سازها به صورت مستمر در منطقه گشت زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می‌کنند.

وی اضافه کرد: تخریب دو طبقه غیر مجاز ساختمانی در خیابان‌های ایده لو، انقلاب و اسلامیه، تخریب یک واحد تجاری در حوالی خیابان معلم، تخریب واحد مسکونی در محله مرغ فروشان، تخریب منزل مسکونی در خیابان شهید جودی، تخریب منزل مسکونی در خیابان فرمانفرمایان روبروی بیمارستان کودکان از جمله مواردی بود که سال جاری نسبت به تخریب آنها اقدام شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری تبریز از شهروندان خواست در راستای جلوگیری از بروز هرگونه خطر احتمالی، ضمن رعایت ضوابط شهرسازی برای انجام ساخت و ساز نسبت به اخذ مجوزهای لازم از طریق شهرداری اقدام کنند.

کد خبر 408040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.