تمرین سپاهان با حضور تابش و پورقاز

سپاهانی ها عصر امروز در باغ فردوس به تمرین آماده سازی جهت بازی روز جمعه برابر فولاد پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز سه شنبه - ۸ بهمن - تمرین طلایی پوشان با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد. این تمرین در ابتدا قرار بود ساعت ۱۵ آغاز شود و تعدادی از بازیکنان راهی چمن باغ فردوس شدند اما پس از آن به رختکن بازگشتند تا با حضور تابش مدیرعامل سپاهان جلسه‌ای را حول شایعات اخیر مطرح شده سرمربی گری امیر قلعه نویی در تیم ملی برگزار کنند. پس از جلسه حدود نیم ساعته سپاهانی‌ها به تمرین پرداختند.

در ابتدا تمرینات انفرادی شامل حرکت با توپ و پاس کاری در دستور کار قرار گرفت. در ادامه طلایی پوشان با دو کاور آبی و نارنجی به دو تیم تقسیم و شروع به انجام مسابقه تمرینی کردند.

پس از پایان این دیدار تمرینی، اما امیرقلعه نویی درخواست کرد تا هواداران و رسانه‌ها محل تمرین را ترک کنند تا او بتواند تاکتیک ضربات ایستگاهی خود برای دیدار با فولاد خوزستان را تمرین کند.
در این تمرین حدود ۲۰۰ هوادار سپاهان و بیش از قبل حضور داشتند که احتمالاً ریشه در شایعه‌های پیرامون سرمربی این تیم دارد. عزت الله پورقاز مدافع سپاهان که به دلیل مصدومیت این فصل از لیگ را از دست داده است نیز با پای بانداژ شده و عصا نظاره گر تمرین هم تیمی‌هایش بود. تابش نیز تا پایان در جمع تمرین حضور داشت.

کد خبر 408015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.