تابش: از ۸ خرداد به بعد می توانیم سر جدایی قلعه نویی با فدراسیون مذاکره کنیم

مدیر عامل سپاهان گفت: اگر نظر فدراسیون امیر قلعه نویی است باید با سپاهان صحبت کند، ماهم حاضر به جدایی سرمربی خود نیستیم و رضایت نمی دهیم.

مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با جلسه ای که درخصوص تیم ملی و امیر قلعه نویی برگزار شد، اظهار کرد:  با بچه ها صحبت کردیم که تحت هیچ شرایطی راضی به جدایی امیر قلعه نویی از سپاهان نیستیم. درحال حاضر فدراسیون نظر قطعی خود را برای سرمربی تیم ملی اعلام نکرده است. به بازیکنان گفتیم قلعه نویی با باشگاه سپاهان قرار داد دارد که هر دوطرف به آن متعهد هستند، اگر فدراسیون صحبتی دارد به دلیل اینکه قلعه نویی تحت قرار داد سپاهان است باید با این باشگاه صحبت کند. 

نمی توانیم به راحتی سرمربی خود را به تیم ملی بدهیم

وی افزود: درحال حاضر سپاهان در آستانه شروع بازی های آسیایی است که به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت می کنیم، در لیگ هم یکی از مدعیان هستیم که با این شرایط نمی توانیم به راحتی سرمربی خود را به تیم ملی بدهیم. تیم ملی به غیر از دوبازی، برنامه دیگری قبل از عید ندارد و خوشبختانه از هشت خرداد به بعد لیگ هم تمام می شود و درآن صورت فدراسیون می توانند با نظر امیر قلعه نویی و باشگاه سپاهان تصمیم گیری کند.

مدیرعامل سپاهان با بیان اینکه به هیچ وجه راضی نیستیم قلعه نویی از سپاهان جدا شود و قرار داد هم اجازه این کار را نمی دهد، خاطر نشان کرد: یک ساعت پیش با فدراسیون صحبت کردم و هنوز به صورت قطعی نظری اعلام نکردند، از منابع رسمی خبری نرسیده و فقط در فضاهای مجازی بحث هایی شده است. اگر نظر فدراسیون امیر قلعه نویی است باید با سپاهان صحبت کند، ماهم حاضر به جدایی سرمربی خود نیستیم و رضایت نمی دهیم. 

قلعه نویی علاقه دارد در سپاهان بماند

 تابش اضافه کرد: تمرکز قلعه نویی باید روی سپاهان باشد، اگر باشگاه سپاهان و قلعه نویی رضایت دادند، امیر قلعه نویی می تواند یک گروه آنالیز تشکیل دهد که بعد از عید بازی های لیگ را برای انتخاب بازیکن رصد کنند و کار خود را انجام دهد، اما اجازه نمی دهیم فیزیکی و تفکراتی از سپاهان جدا شود.

وی در خصوص تصمیم امیر قلعه نویی، تصریح کرد: با قلعه نویی صحبت کردم نظر او هم همین است، علاقه دارد در سپاهان بماند و همچنین تمام تمرکز خود را روی سپاهان بگذارد.

کد خبر 408008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.