بنیاد مستضعفان به دنبال تهاتر پارک چیتگر نباشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر رئیس بنیاد مستضعفان بخواهد تهاتر بخشی از بوستان چیتگر را انجام دهد، به او توصیه می‌کنم از این کار خودداری کرده و جای دیگری را در اختیار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در پایان جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص تهاتر بخشی از بوستان چیتگر با بنیاد مستضعفان جهت استفاده برای بزرگراه تهران-شمال اظهار کرد: این موضوع صحیح نبوده و خبری انحرافی است؛ چون برای بنیاد مستضعفان فایده‌ای ندارد که پارک چیتگر را که نمی‌توان در آن ساخت‌وساز کرد را در اختیار بگیرد.

وی افزود: اگر رئیس بنیاد مستضعفان بخواهد این تهاتر را انجام دهد، به او توصیه می‌کنم از این کار خودداری کرده و جای دیگری را در اختیار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص مصوبات جلسه امروز شورا، با اشاره به اینکه در رابطه با موضوع پارکینگ‌ها و پارک حاشیه‌ای باید تصمیمات گرفته شود که از بروز رانت و مافیا جلوگیری کند، تصریح کرد: در موضوع پارکینگ‌ها اگر عرضه از تقاضا بیشتر شد به راحتی می‌شود بحث رزرو را عملی کرد اما وقتی در جایی عرضه از تقاضا کمتر باشد باید شرایطی فراهم کرد که مردم بتواند به صورت مساوی از امکانات استفاده کنند.

وی در خصوص اجرای طرح پارک حاشیه‌ای در منطقه دو تهران خاطرنشان کرد: اجرای طرح پارک حاشیه‌ای در منطقه دو موفق بوده اما از نظر قیمتی مشکلاتی وجود دارد که باید بررسی شود

هاشمی تصویب یک فوریت لایحه آیین‌نامه مربوط درآمد پایدار سازمان آتش‌نشانی و بررسی لایحه مربوط به مشاغل خانگی را نیز از دیگر دستور کارهای امروز شورای شهر تهران عنوان کرد.

کد خبر 407996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.