قزوین مهیای ایام الله دهه فجر می شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در آستانه فرارسیدن چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، این سازمان نسبت به فضاسازی شهر و اجرای ویژه برنامه در پیاده‌راه فرهنگی سبزه میدان اقدام می کند.

به گزارش ایمنا، داریوش قاسمی اظهار کرد: هر سال مجموعه مدیریت شهری برای هرچه بهتر برگزار شدن جشن پیروزی انقلاب برنامه های مختلفی را اجرا می کند.

قاسمی تصریح کرد:  نصب بیش از ۲۰ هزار متر ریسه پرچمی رنگی در معابر اصلی و فرعی سطح شهر و میادین مختلف و نصب بیش از ۸۰۰ پرچم ایران بر روی پایه پرچم های موجود در سطح شهر از اقداماتی است که توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین انجام می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری با بیان اینکه ۲۴ اِلمان موضوعی نیز در میادین شهر جانمایی خواهد شد، افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خیابان های آیت الله طالقانی، امام خمینی (ره) و شهدا تعیین شده که توسط این سازمان فضاسازی خواهد شد. همچنین نورآرایی بلوار آیت الله خامنه ای و خیابان آیت الله طالقانی نیز در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: سازه‌های تبلیغاتی در اختیار سازمان زیباسازی شهرداری، در این ایام، به جشن انقلاب و ایام الله دهه فجر اختصاص می یابد.

قاسمی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه هایی که در دستور کار سازمان زیباسازی شهرداری قزوین قرار دارد، آماده سازی پیاده راه فرهنگی سبزه میدان برای جشن انقلاب است که وقایع انقلاب ۵۷ را به تصویر می کشد.

کد خبر 407990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.