سازوکار حضور شورایاران در صحن مشخص شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: باید سازو کاری نسبت به نحوه ارائه گزارش‌دهی در صحن شورای شهر توسط شورایاران در نظر گرفته شود چون ممکن است در طول سال همه‌ فرصت نکنند در صحن حضور یابند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا صدراعظم نوری امروز (سه‌شنبه) در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: موضوعات مطرح شده توسط شورایاران در صحن باید به مواردی اختصاص یابد که اعضای شورا بر روی آن اثرگذار بوده و می‌توانند با طرح و لوایحی این مشکل را حل کنند.

وی افزود: باید سازو کاری نسبت به نحوه ارائه گزارش‌دهی در صحن شورای شهر توسط شورایاران در نظر گرفته شود چون ممکن است در طول سال همه‌ فرصت نکنند در صحن حضور یابند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران پس از استماع گزارش نماینده شورایاری منطقه ١٤ در صحن علنی تصریح کرد: دو سال است موضوع نگهداری از درختان معابر و رفع مزاحمت برای عابران به فضای سبز منطقه تفویض اختیار شده و اگر رفع مزاحمت درختان نمی‌شود کم‌کاری شهرداری منطقه است.

وی ادامه داد: باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که اگر مردم با درختان بد رفتار کنند دیگر ربطی به شهرداری ندارد و اگر اتفاقی برای درختان در اثر سوء رفتار و یا فعالیت‌های ساختمانی بیفتد بر عهده مالک است و باید جریمه شوند.

کد خبر 407984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.