رسیدگی به ۳۱ شکایت مردم کرمانشاه از تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از پیگیری و رسیدگی به ۳۹ مورد شکایت مردمی طی یک ماه گذشته توسط واحد رسیدگی به شکایات این سازمان خبر داد.

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیگیری و رسیدگی به ۳۹ مورد شکایت مردمی طی یک ماه گذشته توسط واحد رسیدگی به شکایات این سازمان، اظهار کرد: از این تعداد ۳۱ مورد مربوط به تاکسی، پنج مورد مربوط به پرداخت نکردن اقساط بانکی و هفت مورد شکایت قضائی بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح برخورد و شناسائی رانندگان فاقد پروانه معتبر نیز افزود: به منظور جلب اطمینان شهروندان و والدین در خصوص رفت و آمد دانش آموزان در سفرهای درون‌شهری، گشت های بازرسی سازمان جهت نظارت بر کار رانندگان در نظر گرفته شده است که در این راستا در دی ماه ۵۲ دستگاه خودرو توقیف و اِعمال قانون شده اند که از این تعداد ۲۸ دستگاه تاکسی فاقد پروانه معتبر، ۱۳ دستگاه سرویس مدارس فاقد مجوز و ۱۱ دستگاه خودرو مسافر بر شخصی غیرمجاز بوده اند که برطبق مقررات برخورد لازم صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه ضمن تشکر از کسانی که در مسافرت های درون‌شهری صرفا از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده می کنند، از شهروندان درخواست کرد تا با ارائه پیشنهادها و انتقادهای خود از طریق شماره تلفن های ۱۳۳، ۳۸۲۴۶۵۶۵ و یا سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۸۱۵ این سازمان را در راستای ارائه خدمات حمل و نقل عمومی یاری کنند.

کد خبر 407934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.