استفاده از فرصت هم‌باوری برای رفع مشکلات شهر

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: گفتمان‌سازی در جلسات کارشناسی به مدیریت و رفع مسائل کمک می‌کند و باید از فرصت هم‌باوری استفاده و مدیریت مباحث شهر را به نحو احسن دنبال کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد حسینی نیا صبح امروز _سه شنبه هشتم بهمن ماه ۹۸_ در دیدار شهردار با مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان که در محل خانه دهدشتی برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان پایتخت سه دوره سلسله‌های تاریخی کشور بوده و در دو دوره تاریخی ولیعهد در اصفهان زندگی کرده است؛ پس از انقلاب اسلامی نیز اصفهان یک دوره به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام بوده است؛ بنابراین باید به غنای فرهنگی و انکارناپذیر این شهر اهمیت داد.

وی افزود: باید از فرصت هم‌باوری استفاده و مدیریت مباحث شهر را به نحو احسن دنبال کنیم؛ نظریه‌هایی که در حوزه شهرسازی و معماری، اکولوژیک یا سیاست‌زدگی فضا مطرح می‌شود، بی‌ارتباط با مباحث میراث و مولفه‌های مدیریتی این سازمان نیست، از این رو می‌توان با هم‌باوری به رفع مسائل کمک کرد و هم‌باوری را با برگزاری جلسات افزایش داد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با تأکید بر این که گفتمان‌سازی در جلسات کارشناسی به مدیریت و رفع مسائل کمک می‌کند، اظهار کرد: در محور چهارباغ اقدامات خوبی انجام شده و روند اجرای پروژه مطلوب بوده است؛ البته باید سرعت فعالیت را افزایش داد و پروژه را به سرانجام رساند.

وی تصریح کرد: اگرتعامل‌های سازنده را افزایش دهیم نتایج مطلوبی حاصل می‌شود و اصفهان به جایگاه واقعی خود نزدیک تر خواهد شد.

کد خبر 407933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.