غبار آلودگی تا فردا در اصفهان می‌ماند

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم پایداری جو و سکون هوا، گفت: امروز در مناطق صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان افزایش غلظت آلاینده های جوی پیش بینی می شود؛ این پدیده تا روز چهارشنبه در اصفهان ادامه دارد.

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه جوی آرام و پایدار بر استان اصفهان حاکم است، اظهار کرد: امروز وضعیت جوی در بسیاری از مناطق استان به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود.

وی افزود: افزایش غلظت آلاینده های جوی به دلیل پایداری و سکون هوا در مناطق صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده پیش بینی می شود؛ همچنین روز چهارشنبه با نفوذ موج ناپایدار به استان افزایش ابر را شاهد خواهیم بود. 

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا سه درجه ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بویین میاندشت با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش بینی می شود.

آقایی اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

کد خبر 407928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.