تکذیب خبر سرمربی شدن قلعه نویی در تیم ملی

برخی خبرگزاری‌ها از قطعی شدن انتخاب قلعه نوعی به عنوان سرمربی تیم ملی خبر داده بود، اما مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان آن را تکذیب کرد.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته و امروز تعدادی از رسانه‌های کشور از نهایی شدن مذاکرات فدراسیون با امیرقلعه نویی سخن گفتند. سرمربی فعلی سپاهان، اما حاضر به پاسخگویی به سوالات نیست و تایید یا تکذیب نمی‌کند. دیروز نیز تابش مدیرعامل باشگاه اصفهانی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که تماس‌هایی از سوی فدراسیون با مسئولین سپاهان انجام شده و فدراسیون خواهان حضور قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی است.

تابش البته موضع باشگاه سپاهان را مشخص نکرد و اعلام کرد که این باشگاه علاقه مند است تا قلعه نویی در اصفهان بماند.
سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه‌ای سپاهان دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تا این لحظه چنین خبری صحیح نمی‌باشد و قلعه نویی سرمربی سپاهان است. بدین ترتیب مدیر رسانه‌ای این باشگاه و یکی از نزدیکان قلعه نویی خبر منتشر شده در برخی کانال های خبری در فضای مجازی و سایت های خبری را تکذیب کرد.

چیزی که مشخص است قلعه نوعی یکی از گزینه‌های جدی برای سرمربیگری تیم ملی کشورمان است و فاصله چندانی با نیمکت تیم ملی ندارد. صبح امروز علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال نیز اعلام کرد که سرمربی تیم ملی قطعا ایرانی است تا حضور دی بیاسی در ایران منتفی شود. حالا دو گزینه برای هدایت تیم ملی در مسیر انتخابی جام جهانی باقی مانده‌اند و باید دید از میان علی دایی و امیر قلعه نوعی کدام به اردو تیم ملی اضافه می‌شوند.

کد خبر 407927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.