مجتمع رفاهی نیروی انتظامی، پروژه محرک توسعه منطقه ۱۰ خواهد شد

شهردار اصفهان گفت: طرح مجتمع فرهنگی و رفاهی نیروی انتظامی به زیبایی شهر می‌افزاید تا مردم منطقه و اعضا نیروی انتظامی که استحقاق چنین امکاناتی را دارند از آن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی امروز _سه شنبه هشتم بهمن ماه ۹۸_ در مراسم آغاز عملیات مجتمع فرهنگی، رفاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه بسیار خرسندیم که امروز در چنین مکانی مجموعه‌ای فرهنگی ۱۲ هزار متری برای رفاه عمومی شهروندان و به ویژه اعضا نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: بر اساس جدول زمان بندی به زودی عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، رفاهی فرماندهی انتظامی آغاز و در  منطقه ۱۰ همه زمینه‌ها برای همکاری فراهم خواهد شد. 

وی ادامه داد: این پروژه می‌تواند به عنوان پروژه محرک توسعه نقش مهمی ایفا کند و به طور حتم این طرح به زیبایی شهر می‌افزاید تا مردم منطقه و اعضا نیروی انتظامی که استحقاق چنین امکاناتی را دارند از آن استفاده کنند.

شهردار اصفهان نیروی انتظامی را رکن اساسی امنیت، آرامش و آسایش در کشور دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بسیار پیش‌تر باید به چنین امکاناتی دسترسی پیدا می‌کرد، رسیدن به مرحله‌ آغاز عملیات که امروز رخ داده پس از دو سال تلاش حاصل شده، شهرداری به خوبی درک کرده که خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی امکاناتی نیاز دارند و سعی شده این امکانات را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌ها برنامه زمان‌بندی وجود دارد، اظهار امیدواری کرد: باتوجه به اینکه نیروی انتظامی پروژه‌ بزرگی را آغاز کرده باید جدول برنامه ریزی داشته باشد تا بتوانیم زمان تکمیل و بهره‌برداری را به شهروندان اعلام کنیم‌.

نوروزی تصریح کرد: شهر به چنین پروژه‌های فرهنگی و رفاهی نیاز دارد، اگرچه متولی اصلی ساخت این پروژه نیروی انتظامی است، اما اطمینان داریم که تمام شهروندان از آن بهره خواهند برد البته امیدواریم این پروژه سر موعد مقرر به پایان برسد.

کد خبر 407919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.