طباطبایی نژاد: همه باید تلاش کنیم مشارکت مردم بیش از گذشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: انتخابات تجمع نیست که دشمن چند میلیون نفر را به چند هزار نفر تقلیل دهد و نمی تواند انتخابات را کم شور جلوه دهد، همه باید تلاش کنیم امسال مشارکت بالا باشد که باعث ضربه بر آنها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری اصفهان اظهار کرد: باید باورمان شود که در هر مقامی هستیم، این مقام را خداوند به ما ارزانی داشته و جایگاه هایی که به ما داده می شود هدیه الهی است.

وی با بیان اینکه شکر نعمت اقسام مختلفی دارد، افزود: سپاسگزاری زبانی و قلبی از انواع شکرگزاری است. شکر زبانی همان ذکر حمد و ثنای خداوند بوده و شکر قلبی به معنای این است که قلبا همه نعمت ها را از خداوند بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر این که باید حق شکر را ادا کرد، تصریح کرد: امام صادق (ره) می فرماید شکر حق تنها ذکر گفتن نیست بلکه عمل به دستورات خدا است. باید به یاد داشته باشیم که نباید با استفاده از نعمت های خداوند که همان اعضا و جوارح بدن و یا پست ها و سمت های ماست نافرمانی کنیم.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به این که مدیران نباید خود را برتر از دیگران بدانند، گفت: قدرت داده شده از سمت خداوند باید باعث نزدیکی به رعیت شود چرا که در حکومت اسلامی، ریاست تنها به معنای خدمتگزاری است و هر کسی که خداوند به او قدرتی داده باید همواره با مردم در ارتباط باشد.

وی تصریح کرد: مدیران باید درپی رفع ظلم از افراد ظلم دیده باشند و کسی که خدا به او فضلی داده تکلیفش این است که نعمت داده شده او را از مردم جدا نکند و وی را به آنها نزدیکتر کند.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه موضوع انتخابات پیش رو امر بسیار مهمی است، اظهار کرد: اگر دستی در این انتخابات دارید برای اینکه افراد مورد علاقه شما رای بیاورند تخلف نکنید، حتی اگر این فرد هم جناحی شما باشد.

طباطبایی نژاد گفت: مقام رهبری گام اول را انقلاب دانست و گام دوم را اسلامی کردن حکومت و انقلاب دانسته‌اند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تخلفی در برگزاری انتخابات رخ ندهد، افزود: باید به جایی برسیم که دیگر ناظری بر امور ما نباشد، چرا که ما مسلمانیم و این ننگ است که برای ما ناظر و برای ناظر، ناظر دیگری بگذارند؛ باید کاری کنیم که تنها خداوند بر امور ما ناظر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر این که انتخابات راهپیمایی نیست که دشمن چند میلیون نفر را به چند هزار نفر تقلیل دهد، خاطرنشان کرد: دشمن نمی تواند انتخابات را کم شور جلوه دهد و هرچه مشارکت بالا باشد باعث ضربه بر آنها خواهد بود. همه باید تلاش کنیم امسال مشارکت مردم بیش از گذشته باشد.

کد خبر 407913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.