عرضه ۱۲ هزار جلد کتاب در نهمین نمایشگاه "یار مهربان"

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه "یار مهربان" با هدف اهدای رایگان کتاب و تجهیزات به مدارس کم برخوردار و نیمه برخوردار از ۱۰ تا ۲۱ بهمن ماه در طبقه اول ارگ جهان نما آماده همکاری با آن‌ها است.

به گزارش ایمنا، طیبه فاطمی اظهار کرد: در این نمایشگاه که با همکاری شرکت تعاونی ناشران اصفهان برگزار می شود، ۱۲ هزار عنوان کتاب از ۱۰۰ ناشر تخصصی حوزه کودک و نوجوان و تجهیزات ورزشی به ۶۰۰ تا یک هزار مدرسه تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش لیست این مدارس تهیه شده است، افزود: بر اساس اولویت بندی مدارس از ۸.۳۰ صبح تا ۱۳ و عموم مردم با تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید از ساعت ۱۵ تا ۲۱ می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: از سال ۹۵ چنین نمایشگاهی برگزار نشده بود ولی با مساعدت شهردار اصفهان، یار مهربان برای نهمین بار در سال جاری برگزار می شود.

فاطمی خاطرنشان کرد: نمایشگاه "یار مهربان" با هدف ترویج عادت مطالعه در دوران کودکی و نوجوانی با حضور ناشران کتاب کودک و نوجوان از اصفهان و تهران برنامه ریزی شده است.

کد خبر 407908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.