در این مقطع مهم سپاهان را رها می‌کنی؟

سیصد و نود و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قلعه نویی در این مقطع مهم سپاهان را رها می کند" عنوان اصلی این روزنامه است که اختصاص به نقل خبر یکی از رسانه ها از قول یکی از مسئولان بلند پایه فدراسیون دارد ‌. یکی از رسانه ها مدعی شده است که بین قلعه نویی و تیم ملی فقط چند گام مانده است. این رسانه همچنین ادعا دارد که از چندی قبل دو طرف بصورت مخفیانه در حال مذاکره بودند و اگر اتفاقی پیش نیاید قلعه نویی بر صندلی هدایت تیم ملی خواهد نشست.

"رایزنی فدراسیون برای نشاندن سرمربی سپاهان روی نیمکت تیم ملی" عنوان دیگری از این روزنامه است که اختصاص به واکنش مدیرعامل سپاهان در مورد خبر سرمربیگری قلعه نویی در تیم ملی دارد. تابش ضمن تایید این موضوع گفته است که از سوی فدراسیون مذاکرات مختصری در این رابطه انجام شده است.

"این همه محروم به نفع ذوب آهن" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به دیدار جنجالی تراکتور و پرسپولیس دارد که در نهایت با لشکری از محروم خاتمه پیدا کرد . محرومان تراکتور بازی بعدیشان مقابل ذوبی ها را از دست داده اند و ذوب آهن می تواند از  این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و دست پر از زمین مسابقه خارج شود.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان، اینجا کلیک کنید.

کد خبر 407906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.