راه اندازی اپلیکیشن ثبت نام کارگران فصلی

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی از اجرای طرح ساماندهی کارگاه های بازیافتی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمود ایرانمنش با بیان اینکه ساماندهی کارگاه‌ها بازیافتی تاکنون زیر نظر سازمان مدیریت پسماند انجام می‌شد، اظهار کرد: حدود یک ماه است این بخش به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی واگذار شده است.

وی با اشاره به افزایش زباله گردان در شهر گفت: این عامل نقش موثری در افزایش کارگاه‌های بازیافتی غیر مجاز در سطح شهر داشته است که باید شناسایی و نسبت به پلمب آنها اقدام شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی افزود: این کارگاه‌ها باعث افزایش آلودگی و اثرات نامناسب زیست محیطی می‌شود که باید هرچه سریع تر نسبت به تعطیلی کارگاه های بازیافتی غیرمجاز اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه های مجاز نیز باید در مکانی مناسب و در محدوده ای مشخص از منازل مسکونی به فعالیت خود ادامه دهند.

ایرانمنش از ساماندهی کارگران فصلی خبر داد و گفت: به زودی طی هماهنگی با تعدادی از شرکت های مشخص، اپلیکیشن ثبت نام کارگران فصلی در زمینه های مختلف راه اندازی می شود و تمامی کارگران باید در این برنامه ثبت نام کنند.

وی هدف از این اقدام را ساماندهی کارگران ،دسترسی آسان تر شهروندان به کارگران،شناسایی کارگران و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده و سودجویی عنوان کرد و افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به این برنامه، نیروی کار مورد نظر خود را انتخاب کنند.

کد خبر 407867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.