پول نگیریم سوار هواپیما نمی‌شویم/ جدال نابرابر

امروز عصر چشم همه ایران به بازیکنان شهرخودرو ایران و استقلال ایران معطوف می‌شود تیم‌هایی که امیدوارند ایران را در لیگ قهرمانان امسال چهار تیمی کنند.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - سه شنبه ۸ بهمن ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید:

"خبرورزشی' با عنوان "در بلک لیست هستم" از اظهارات شجاع خلیل زاده بعد از محروم یک جلسه‌ای نوشت، محرومیتی که البته تکذیب شد و مشخص شد تصمیم گیری در خصوص جریمه خلیل زاده و خانزاده روز پنجشنبه هفته جاری انجام می‌گیرد.

"گل" با عنوان "پول نگیریم سوار هواپیما نمی‌شویم" از شرط عجیب دو بازیکن استقلال برای پرواز به قطر برای بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا نوشت، شرط عجیبی که اگر تایید شود باید منتظر واکنش تند هواداران آبی‌ها باشیم.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "آغاز رقابت تاج و وزیر" از انتخابات حساس و مهم ریاست فدراسیون فوتبال نوشت، انتخابی که البته چند ماه دیگر صورت می‌گیرد اما از همین الآن حساسیت‌های خاص خود را بین مدیران بلند پایه فوتبالی ایجاد کرده است و باید منتظر یک انتخابات مهم در فدراسیون فوتبال باشیم.

"ایران ورزشی" با عنوان "اکران یک فیلم جذاب" از مصاف حساس و نفس‌گیر استقلال با الریان نوشت، مصافی که می‌تواند مهم‌ترین بازی فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال نیز لقب بگیرد و پیروزی در آن می‌تواند آغازگر روزهای خوب برای مجیدی و استقلال باشد.

"هدف" با عنوان "سیلی رو بزنید" از جدال حساس شهرخودرو با السیلیه قطر نوشت، مصافی که می‌تواند مقدمه ساز اولین حضور یک تیم مشهدی در مسابقات آسیایی باشد، رویایی که حالا تبدیل به هدف مشهدی‌ها شده است و زیاد نیز دور از دسترس نیست.

"پیروزی" با عنوان "حاشیه امن امن امن" از حاشیه‌های پرشمار جدال پرسپولیس و تراکتور در آزادی نوشت، حواشی که اوج آن سنگ پرانی از سوی هواداران بود، هواداران متخلفی که قرار بود از آغاز این فصل شناسایی و جریمه شوند اما گویی خبری از محرومیت شخصی یک یا چند هوادار خاطی نیست.

"صدای سپاهان" با عنوان "سرمربیگری مشترک قلعه نویی در سپاهان و تیم ملی؟ نه اینگونه می‌گویند پارتی بازی می‌کنند" از اظهارات تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان نوشت، اظهاراتی که نشانه‌هایی از سرمربیگری امیر قلعه نویی در تیم ملی دارد.

"سبز سبزم" با عنوان "مهاجم صربستانی سبزپوش می‌شود" از پیوستن یک مهاجم صرب به ذوب آهن خبرداد، بازیکنی که می‌تواند مشکل خط حمله گاندوها را بعد از رفتن ارسلان مطهری حل کند.

کد خبر 407866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.