مطالبه شهرداری خاش از شرکت گاز بابت ترمیم معابر

شهردار خاش گفت: در سه ماه اخیر شرکت گاز با توافق شهرداری در نقاط مختلف این شهر اقدام به کنده‌کاری و اجرای طرح لوله‌گذاری برای گازرسانی به منازل مردم خاش کرده، اما تاکنون شرکت گاز هیچ ریالی برای انجام کارهایش و ترمیم معابر به شهرداری در این سه ماه پرداخت نکرده است.

به گزارش ایمنا، عبدالمجید تمندانی با اشاره به اینکه کار اجرای شبکه داخلی گاز شهری خاش با حمایت‌های شورا و شهرداری در خاش با قوت در حال انجام است، اظهار کرد: گازرسانی به خاش از برنامه‌های اولویت‌دار دولت است و با حمایت‌های ویژه استانداری و فرمانداری و همت شرکت گاز با هدف ارایه خدمت به مردم با کیفیت و سرعت خوبی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: شهرداری خاش نواقص کار را به پیمانکار تذکر داده و همچنان خواهان تسریع در عملیات تست و هموارسازی معابر و پر کردن چاله‌های ناشی از حفاری‌ها هستیم تا از وارد شدن خسارت به مردم جلوگیری شود.

شهردار خاش با اشاره به شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر دریافت ۲۵ میلیارد تومان توسط شهرداری خاش از سوی شرکت گاز، ضمن تکذیب این خبر، تاکید کرد: عملکرد شهرداری خاش شفاف است و همه طرح‌ها و برنامه‌ها بر حسب تهیه طرح و مصوبه شورا و توجه به اولویت‌ها اجرا می‌شود.

تمندانی گفت: در پرداخت حقوق و مزایای کارگران و کارمندان در استان پیشگام هستیم و تاکنون حقی از آنان ضایع نشده و با قوت به دنبال از کارکنان حمایت می‌کنیم و به شایعه‌ها و حاشیه‌سازی‌ها علیه شهرداری توجه نمی‌کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 407856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.