تشکیل بیش از هزار پرونده نوسازی در شهر قدس

مدیر منطقه دو شهرداری قدس با تشریح عملکرد واحد نوسازی و ممیزی منطقه دو در ۹ ماه امسال از تشکیل یک‌هزار و شش پرونده نوسازی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی عزیزی اظهار کرد: از ابتدا تا پایان دی‌ماه امسال یک‌هزار و شش پرونده نوسازی، ۹۸۲ پرونده تغییر نام، ۲۴ هزار و ۲۲۰ مورد محاسبه و صدور فیش، سه هزار و ۸۵ ثبت فیش و دو هزار و ۶۳۰ پرونده بایگانی در شهرداری قدس تشکیل شد.

وی گفت: یک‌هزارو ۸۶۲ مورد نقشه‌خوانی و شناسایی ملک، ۷۲ مورد صدور ابلاغیه قطع انشعابات، ۲۴ هزار و ۲۲۰  فیش‌ها، سه هزار و ۸۵ فیش وصولی، ۸۳ مفاصا حساب نوسازی، ۸۰۹ گواهی به شهرسازی و سایر واحدها و ۱۳۸ مورد اخطاریه از دیگر اقدامات واحد نوسازی منطقه دو در ۹ ماه امسال بوده است.

مسعود بختیاری، شهردار قدس نیز  از افتتاح ۱۲ بوستان در این شهر خبر داد و افزود: توسعه بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری به عنوان یکی از کاربری‌های مهم خدماتی و رفاهی در شهر از هدف‌گذاری‌های مهم مدیریت شهری است.

وی افزود: شهر به عنوان بستر زندگی شمار زیادی از انسان‌ها نیازمند استانداردهایی است که بتواند پاسخگوی نیازهای مادی و معنوی افراد باشد و در این میان فضای سبز و پارک‌ها به شدت در کیفیت زندگی شهروندان تاثیرگذار است.

منبع: ایرنا

کد خبر 407855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.