افتتاح ۱۵ پروژه شهرداری دماوند در دهه فجر

شهردار دماوند گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۵ پروژه عمرانی و خدماتی این شهرداری با اعتباری بالغ‌ بر ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایمنا، عباس صفری با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر دماوند به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این شهرداری علاوه بر وظایف ذاتی خود در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی با هدف توسعه شهر، در حوزه‌های مختلف نیز فعالیت دارد که یکی از این پروژه‌ها افتتاح ساختمان ایستگاه اورژانس شهر دماوند است که در دو طبقه با زیربنای ۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

وی به تکمیل ساختمان خیرساز خانه بهداشت منطقه مشاء اشاره کرد و گفت: برای این پروژه نیز که با مشارکت بخش خصوصی آماده بهره‌برداری است بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار دماوند با اشاره به توسعه شبکه معابر به عنوان یکی از اولویت‌های کاری شهرداری این شهر، خاطرنشان کرد: بلوار بعثت به طول سه کیلومتر در چندین فاز تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که بخش نهایی آن به طول ۳۲۰ متر طول و عرض ۱۸ متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و انجام تراش و روکش آسفالت و اجرای نهر و کانیو به طول ۳۵۰ متر تکمیل و همزمان با تغییر نام این بلوار از بعثت به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

صفری به تکمیل پروژه بلوار یادگار امام(ره) اشاره کرد و گفت: بلوار یادگار امام(ره) در مجموع یک‌هزار و ۴۰۰ متر طول دارد که تاکنون سه میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان برای آن هزینه شده و امسال نیز بخشی از این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان با احداث نهر و تک جدول به طول یک هزار متر و عملیات خاکبرداری و کوه‌بری انجام شده است.

وی ادامه داد: پروژه پیاده‌روسازی بلوار باهنر و رجایی جنوبی به میزان دو هزار و ۴۰۰ متر و ۵۰۰ متر تک جدول با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان و پروژه احداث معابر مشا با مشارکت مردمی به مساحت هفت هزار مترمربع و یک‌هزار متر طول تک جدول با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌ها است.

شهردار دماوند به پروژه جدول‌گذاری، زیرسازی، آسفالت و احداث دیوار سنگی دو محور فرعی خیابان مطهری با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و جدول‌گذاری و زیرسازی و آسفالت کوچه‌های فردوس در منطقه جیلارد، خیابان مواصلاتی مسکن مهر و فجر، کوچه نیل در محله روح‌افزا، محوطه کشتارگاه، محور اصلی شهرک الهیه و سلحشوران، بن‌بست آزادگان در بلوار باهنر و بلوار ناهید در منطقه مشا با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اشاره کرد.

وی گفت: پروژه لوله‌گذاری و احداث نهر عرضی در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای به طول ۵۰ متر و نهر سرپوشیده به طول ۱۵۰ متر که با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان ایجاد شده در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 407854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.