بهره‌مندی کارکنان بازارهای روز کوثر از برنامه آموزشی

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: تمام کارکنان بازارهای روز کوثر از برنامه‌های آموزشی بهره مند خواهند شد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت مشتری به عنوان مهمترین عامل پایداری یک سازمان و همچنین ارتباط مستقیم و فرد به فرد با مشتریان و درک بهتر نیازمندی‌های مشتری و تهیه آنها، رضایتمندی و جلب نظر مشتری در بازارهای روز کوثر واحد آموزش سازمان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرده است.

وی با اشاره به نقش مهم آموزش و ارتقاء سطح دانش و مهارت پرسنل، گفت: در راستای توانمند سازی پرسنل بازارهای روز کوثر دوره های آموزشی تحت عنوان ارتباط اثر بخش و رفتار بامشتری با همکاری مرکز آموزش بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: آموزش برای تمام کارکنان در دو دوره با عنوان آداب معاشرت در محل کار و فروش و ارتباط با مشتری در محل کار در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تعداد یک هزار نفر نیرو در حال حاضر در بازارهای روز کوثر مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: پس از دوره‌های آموزشی گواهی آموزش برای آنها تهیه و صادر می‌شود.

کد خبر 407846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.