برتری ذوب‌آهن در شهرکرد/ شهرداری گرگان مهرام‌ را هم برد

لیگ برتر بسکتبال با برتری شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی بندر امام و شیمیدر قم دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و دوم لیگ‌ برتر بسکتبال عصر امروز _دوشنبه ۷ بهمن ماه_ با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد. در جذاب‌ترین بازی هفته پالایش نفت آبادان و توفارقان آذرشهر با ارائه یک بازی جذاب و نزدیک حسابی هواداران آبادانی را به وجد آوردند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۹۳ بر ۸۷ به سود میزبان به پایان رسید.  

ذوب‌آهن اصفهان در این هفته زیاد از اصفهان دور نشد و در شهرکرد میهمان رعد پدافند هوایی بود و در نهایت توانست به یک پیروزی شیرین دست یابد. جاناتان داگبو بازیکن تازه وارد ذوبی‌ها با کسب ۲۷ امتیاز و ثبت شس ریباند ستاره این بازی بود و توانست خود را به مهران حاتمی ثابت کند.

پتروشیمی بندر امام که میزبان مس کرمان بود با نتیجه عجیب ۹۲ بر ۳۵  میهمان خود را در هم کوبید با این حال پتروشیمی که پیشتر جایگاه دوم جدول را به نفت آبادان داده بود نتوانست این جایگاه را پس بگیرد و در رده سوم قرار گرفت.

در دیگر بازی مهم هفته مهرام تهران در گرگان مقابل تیم شهرداری این شهر قرار گرفت. گرگانی ها که در شهرکرد همه تیم ها را از نحوه تیغ گذراندند مهرام را نیز شکست دادند تا همچنان با اقتدار در صدر جدول باقی بماند.

 رقابت بین شهرداری ها نیز این شهرداری بندرعباس بود که توانست با اختلاف ۴ امتیازی شورا و شهرداری قزوین را شکست دهد تا همچنان امیدوار به حضور در مرحله پلی‌آف باشد.  

 یکی دیگر از بازی های مهم هفته را آویژه صنعت پارسا مشهد و شیمی دو رقم که با دو امتیاز اختلاف اصلی ترین رقبای هم دیگر برای حضور در پلی آف محسوب می شوند، برگزار کردند. این دیدار به سود  شینیدر پایان یافت تا رقابت دو تیم حسابی داغ شود

نتایج دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر به شرح زیراست:

پالایش نفت آبادان ۹۳ – توفارقان آذرشهر ۸۷

رعد پدافند هوایی شهرکرد ۷۲ – ذوب‌آهن اصفهان ۸۴

پتروشیمی بندر امام ۹۲ – صنعت مس کرمان ۳۵

شهرداری گرگان ۶۵ – مهرام تهران ۴۶

نیروی زمینی ۶۳ – اکسون تهران ۸۳

شهرداری بندرعباس ۸۵ – شورا و شهرداری قزوین ۸۱

آویژه صنعت پارسا مشهد ۷۹ – شیمیدر قم ۸۷

کد خبر 407837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.