موثرترین راه توسعه کرمانشاه/ پویش سراسری درخت کاری

در این بسته خبری از تحقق ۷۷ درصدی بودجه شهرداری مشهد تا آغاز تخفیف ۳۰ درصدی مطالبات شهرداری ارومیه و اقدامات عمرانی شهرداری تهران در سیل ایرانشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تحقق ۷۷ درصدی بودجه شهرداری مشهد در سال جاری

محمدرضا کلایی، شهردار مشهد گفت: درحال حاضر تحقق ۷۷ درصدی بودجه را داریم و پیش‌بینی این است که این میزان به ۱۰۰ درصد برسد.

هزار پرونده نوسازی در منطقه دو شهر قدس تشکیل شد

مهدی عزیزی، مدیر منطقه دو شهرداری قدس، با تشریح عملکرد واحد نوسازی و ممیزی منطقه دو در ۹ ماهه سال جاری، از تشکیل یک هزار و شش پرونده نوسازی در این منطقه خبر داد.

افزایش سهمیه بنزین تاکسی‌های بندرعباس

سعید حسینی پور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از افزایش سهمیه سوخت تاکسی‌های بنزینی و دوگانه سوز تحت نظارت این سازمان خبر داد.

پویش سراسری درخت کاری در شهرداری‌ها

سید حبیب راضی، مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از آغاز به کار پویش سراسری درخت کاری در شهرداری‌ها با شعار " درخت دوستی بنشانیم" خبر داد.

کاهش بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری، عامل افت خدمات رسانی شهری

سید مرتضی سقاییان نژاد، شهردار قم بیان کرد: نکته‌ای که نباید از آن غافل بود آن است که کاهش بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری می‌تواند عامل افت خدمات‌رسانی در شهر شود.

اقدامات عمرانی شهرداری تهران در سیل ایرانشهر

حسین گل بخش، معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان مدیریت پسماند، عملکرد اکیپ‌های اعزامی مدیریت شهری پایتخت به استان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

آغاز تخفیف ۳۰ درصدی مطالبات شهرداری ارومیه

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه گفت: شهروندانی که نسبت به پرداخت تمامی مطالبات به غیر از بهای خدمات، تا پایان سال اقدام کنند، از ۳۰ درصد تخفیف در پرداخت نقدی بهرمند می‌شوند.

تجهیز مرکز کنترل ترافیک اصفهان به ۷ پروژه زیرساختی

هادی کریمی، مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در مرکز کنترل ترافیک شهر اصفهان، هفت پروژه تامین زیرساخت‌ها مانند مواردی چون تجهیز اتاق سرور به سیستم پیشرفته خنک کننده و خرید سیستم‌های ذخیره‌ساز سرورها برای افزایش میزان ثبت تصاویر در دوربین های معابر سطح شهر اجرا شده است.

گردشگری، موثرترین راه توسعه کرمانشاه است

مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: ایجاد استارت آپ‌های گردشگری و برگزاری کارگاه های آموزش‌های تخصصی و عمومی گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

آستارا، نیازمند آرامستان جدید است

جواد معیتی، شهردار آستارا با بیان اینکه ظرفیت آرامستان این شهر به زودی تکمیل می‌شود و نیازمند مکانی جدید است، گفت : دو مکان برای این منظور شناسایی شده که در صورت تصویب شورا، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کد خبر 407830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.