صف بندی کپسول‌های گاز در خیابان کمال اصفهان

برخی افراد صبح امروز دوشنبه کپسول‌های خالی از گاز خود را در خیابان کمال اصفهان به صف گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز دوشنبه _ هفتم بهمن_ افرادی به منظور پر کردن کپسول‌های گاز خود در خیابان کمال اصفهان جمع شدند و کپسول‌های خود را به صورت خطی قرار دادند که عکس‌های آن در فضای مجازی منتشر شد.

در همین ارتباط بهمن علیپور، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گاز مایع را به صورت فله‌ای در اختیار شرکت‌های سیلندر پرکن قرار می‌دهد و این شرکت‌ها اقدام به توزیع آن می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: با این حال قرار است در آینده راهکارهایی برای اینگونه مسائل پیدا شود.

علیپور افزود: پس از گران شدن بنزین، خودروهایی که به آن‌ها کارت سوخت تعلق نمی‌گرفت، به استفاده از گاز مایع یا LPG روی آوردند به طوری که در حال حاضر توزیع گاز مایع تقریبا دو برابر شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان اضافه کرد: اگرچه در حال حاضر پمپ LPG در استان وجود ندارد اما خودروهایی که بیش از پنج سال از عمرشان گذشته است نیز به استفاده از گاز مایع روی آورده‌اند زیرا این نوع سوخت در مقایسه با دیگر انواع آن از جمله بنزین، ارزان‌تر است.

وی تاکید کرد: استفاده از این سوخت برای خودروها غیرقانونی است.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان همچنین مسئولیت برخورد با چنین تخلفاتی را بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست.

کد خبر 407805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.