آثار الکساندر دسپلا بررسی می‌شود

خانه موسیقی حوزه هنری استان اصفهان نهمین نشست موسیقی فیلم خود را با بررسی آثار الکساندر دسپلا در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می کند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، سخنران این برنامه  کیومرث توکلی (آهنگساز و منتقد موسیقی فیلم) است که با نمایش بخش هایی از دو فیلم «درخت زندگی» به کارگردانی ترنس مالیک (۲۰۱۱) و«هتل بزرگ بوداپست» به کارگردانی وس اندرسون (۲۰۱۴) و بررسی آنها با نگاهی به سینمای ترنس مالیک و وس اندرسون آثار موسیقی الکساندردسپلا را تحلیل می کند.

این نشست در ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه در خانه هنرمندان اصفهان با حضور مهرشاد متین فر دبیر این نشست و جمعی از اهالی موسیقی اصفهان برگزار می شود.

مهرشاد متین فر مدیر خانه موسیقی حوزه هنر اصفهان با اشاره به اینکه ورود برای عموم به این نشست آزاد است خاطرنشان کرد: نشست های موسیقی فیلم همراه با پخش نمونه های سینمایی است و مباحث مورد نظر فقط پیرامون مسائل تخصصی آهنگسازی نیست و امیدواریم این نشست ها بتواند علاوه بر هنرمندان موسیقی برای علاقه مندان سینما هم مفید واقع شود.

گفتنی است، الکساندر میشل ژرار دسپلا زاده ۲۳ اوت ۱۹۶۱ در شهر پاریس آهنگساز و رهبر ارکستر اهل فرانسه و برنده جایزه اسکار برای فیلم شکل آب است. این هنرمند بیشتر در زمینه موسیقی فیلم فعالیت می کند.

کد خبر 407795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.