کنعانی مقدم: فقط سلبریتی‌های اصلاحات رد شده‌اند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: فقط سلبریتی‌های اصلاحات رد صلاحیت شده‌اند که خودشان بهتر از همه می‌دانند چرا نتوانستند مجوز حضور در انتخابات را به دست بیاورند.

به گزارش ایمنا، حسین کنعانی‌مقدم اظهار کرد: اصولگرایان تلاش زیادی می‌کنند تا به اتحاد برسند. در همین راستا جامعه روحانیت مبارز هم به بحث انتخاباتی اصولگرایان ورود کرده تا شرایط لازم برای ارائه یک لیست مشترک در انتخابات مجلس یازدهم فراهم آید.

وی افزود: برخلاف اظهاراتی که از جدایی اعضای جبهه پایداری از روند ائتلاف با اصولگرایان منتشر می‌شود، تا به امروز نه رفتی از سوی جبهه پایداری رخ داده و نه برگشتی صورت گرفته است. پس فعلا امید زیادی به این داریم که دوستان‌مان در جبهه پایداری هم بر اساس ساز و کار شورای وحدت خودشان را برای حضور در انتخابات آماده کنند.

دبیر کل حزب سبز ایران ادامه داد: اصلاح‌طلبان این روزها سعی دارند، فضا را طوری نشان بدهند که اکثر چهره‌های‌شان رد صلاحیت شده‌اند. اما آمارهای موجود حاکی از دست پر اصلاح‌طلبان است. در واقع آن‌ها مظلوم‌نمایی می‌کنند. با این توضیح که مظلوم‌نمایی یک روشی در فعالیت سیاسی است که می‌تواند در جذب رای‌های خاکستری به جریان اصلاحات کمک کند.

کنعانی‌مقدم تصریح کرد: فقط سلبریتی‌های اصلاحات رد صلاحیت شده‌اند که خودشان بهتر از همه می‌دانند چرا نتوانستند مجوز حضور در انتخابات را به دست بیاورند. البته خیلی از چهره‌های سرشناس اصولگرایی که در مجلس دهم حاضر بودند هم رد صلاحیت شده‌اند. این یعنی اینطور نیست که شورای نگهبان فقط اصلاح‌طلبان را رد صلاحیت کرده باشد.

وی ادامه داد: بالاخره اصلاح‌طلبان تلاش‌هایی دارند تا به نحوی رای‌های خود را بالاتر ببرند که در این شرایط، مظلوم‌نمایی یکی از کارهایی است که گروه‌های سیاسی به این شیوه متوسل می‌شوند.

دبیر کل حزب سبز ایران در پایان سخنانش گفت: در برخی از انتخابات‌ها مثل دوم خرداد که آقای خاتمی رییس‌جمهوری شدند یا فضایی که در سال ۸۴ اتفاق افتاد، موجب شده تا میزان مشارکت به یکباره بالا برود. پیش بینی می‌کنم میزان مشارکت مردم بالای ۵۰ درصد باشد.

منبع: پارسینه

کد خبر 407784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.