دانلود سریال دل - قسمت نهم (۵ کیفیت)

لینک دانلود قسمت نهم سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان منتشر شده است.

به گزارش ایمنا سریال دل، عنوانی که از آن و اسامی بازیگران آن انتظار می‌رود مخاطبین زیادی را به خود اختصاص دهد، قصه دل به کارگردانی منوچهر هادی در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است.

در قسمت‌های اخیر سریال دل دیدیم که مراسم عروسی آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) درحالی‌که خانواده آرش مخالف بود سر می‌گیرد ولی درست درزمانی که قرار بود عروس و داماد از آرایشگاه به تالار بیایند، به‌یک‌باره رستا غیب می‌شود و مراسم به هم می‌خورد. بالاخره سروکله رستا پیدا می‌شود ولی هیچ توضیحی در مورد غیبتش به کسی نمی‌دهد، رابی (دخترخاله و عشق دوران قدیم آرش) به‌یک‌باره و پس از فهمیدن به هم خوردن مراسم عروسی آرش و رستا با هماهنگی مادر آرش از آلمان به ایران می‌آید تا به آرش نزدیک شود، درحالی‌که پدر آرش یعنی اتابک کاملاً با این مسائل مخالف است.

در قسمت ۸ اتابک به‌نوبه خود سعی می‌کند تا دوباره رستا را به ازدواج با آرش ترغیب کند ولی رستا تن به این خواسته نمی‌دهد. در ادامه رستا که از تماس‌های مهران (نامزد قبلی‌اش) به ستوه آمده است در یک کافی‌شاپ به ملاقات وی می‌رود و همگان فکر می‌کنند که این دو هنوز باهم رابطه‌ای دارند درحالی‌که رستا برای این‌که مهران را برای همیشه از زندگی‌اش خارج کند تن به این دیدار داده بود ولی آرش تصور دیگری دارد.

غلامرضا تختی

بااینکه اکثر عوامل این سریال با سریال عاشقانه مشترک هستند ولی سریال دل در اصل داستانی مستقل دارد و ادامه و یا فصل دوم سریال عاشقانه نیست، بلکه عاشقانه جدید دیگری از منوچهر هادی است.

بازیگران سریال دل عبارت‌اند از: حامد بهداد، ساره بیات، بهرام افشاری، سعید راد، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، کوروش تهامی، مهراوه شریفی‌نیا، یکتا ناصر مهدی کوشکی

اطلاعات بیشتر درباره سریال دل را از اینجا بخوانید

سریال دل برای پخش از شبکه نمایش خانگی است و از ۱۳ آذر هر چهارشنبه یک قسمت از آن پخش می‌شود. برای دانلود قسمت های پیشین این سریال اینجا کلیک کنید


باکس دانلود قسمت نهم سریال دل

کد خبر 407781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.