اجرای یکصد عنوان برنامه در طرح استقبال از بهار ۹۹ در شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد ضمن تشریح اقدامات حوزه‌های شهری در طرح استقبال از بهار ۹۹، گفت: اقدامات و برنامه‌های نوروز سال آینده در قالب یکصد عنوان برنامه با محورهای فرهنگی، عمرانی، خدمات شهری، زیباسازی، حمل و نقل و ترافیک اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، احمدرضا امیدی با بیان اینکه شهرداری شهرکرد آماده همکاری با سایر کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر است، اظهار کرد: با تشکیل جلسات داخلی و برنامه‌ریزی برای اجرای دستورالعمل‌های صادره از سوی دستگاه‌های مافوق و مرتبط تدابیر مختلفی برای اجرای هرچه بهتر فعالیت‌ها و اقدامات نوروزی مرکز استان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ساماندهی مبادی ورودی شهر، آماده‌سازی پارک‌ها و اسکان مسافران در محل‌های مناسب، برپایی و آماده‌سازی نمازخانه‌های سطح شهر، آذین‌بندی معابر، رفع نواقص سیستم روشنایی معابر و نورپردازی پارک‌ها، گل‌کاری پارک‌ها و بلوارها، هرس درختان، بهسازی و تنظیف سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر به ویژه در پارک‌ها، راه‌‎اندازی آب نماها و رنگ آمیزی مبلمان پارک ها از شاخص ترین اقدامات شهرداری به مناسبت فرا رسیدن سال جدید است.

سرپرست شهرداری شهرکرد افزود: تهیه نقشه سیاحتی شهر، اجرای ویژه برنامه استقبال از مسافران نوروزی و برنامه های سنتی و آیینی، نصب سفره های هفت سین و المان‌های نوروزی در معابر پرتردد شهری، برپایی کاروان شادی و تهیه و توزیع کتابچه های فرهنگی آموزشی از دیگر برنامه‌های نوروزی شهرداری شهرکرد است.

امیدی گفت: رسیدگی و نصب تابلوها برای نمای خیابان‌ها، اماکن و مراکز عمومی شهر، ساماندهی پارکینگ‌های شهر، خط‌کشی معابر، آشکارسازی سرعتکاه‌های شهری و هوشمندسازی چراغ‌های راهنما از دیگر برنامه‌های ستاد استقبال از بهار این شهرداری است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و آماده‌باش گروه‌های امداد و نجات در سازمان های آتش نشانی به صورت ۲۴ ساعته و ساماندهی و نظارت بر کارکرد ناوگان حمل و نقل درون شهری به خصوص تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری در این ایام نیز در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار خواهد داشت.

منبع: ایسنا

کد خبر 407768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.