پیشرفت ۶۵درصدی تکمیل پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۶۵ درصدی تکمیل پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا خبر داد.

ایرج مظفر در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث پارکینگ، فونداسیون و تکمیل سالن اجتماعات گلستان شهدا با هدف احداث یک سالن جدید با ظرفیت چند هزارنفری و درشأن یک مکان مذهبی در گلستان شهدای اصفهان همچنین احداث یک پارکینگ با ظرفیت بالا در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های این پروژه تصریح کرد: پروژه احداث پارکینگ، فونداسیون و تکمیل سالن اجتماعات گلستان شهدا در یک برنامه زمان‌بندی بسیار سریع و در زمان کمتر از یک سال و نیم و استفاده از نما و طراحی اسلیمی مطابق با شأن محل احداث پروژه از ویژگی‌های بارز آن به شمار می‌رود.

وی مساحت اجرایی پروژه احداث پارکینگ، فونداسیون و تکمیل سالن اجتماعات گلستان شهدا را پنج هزار مترمربع، ظرفیت سالن ها را شش هزار نفر و ظرفیت پارکینگ را ۱۵۰ دستگاه خودرو در طبقه زیرین اعلام کرد و گفت: پروژه احداث پارکینگ و فونداسیون سالن اجتماعات گلستان شهدا ۱۰۰ درصد و تکمیل سالن اجتماعات گلستان شهدا ۶۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی درخصوص هزینه اجرای این پروژه گفت: ۳۴ میلیارد ریال پروژه احداث پارکینگ و فونداسیون سالن اجتماعات گلستان شهدا و ۱۷۰ میلیارد ریال نازک کاری و تکمیل سالن اجتماعات گلستان شهدا برای اجرا هزینه داشته است.

وی با بیان اینکه هزینه آزادسازی این پروژه ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد:  گلستان شهدا یکی از مکان‌های مهم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به شمار می‌رود و احداث یک سالن اجتماعات در خور شأن مردم این شهر شهیدپرور مورد نیاز است.

کد خبر 407745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.