سهمیه سوخت تاکسی‌های بدون پروانه از ابتدای اسفند ماه حذف می‌شود

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر اساس اعلام اتحادیه تاکسیرانی کشور و براسای مصوبه هیئت وزیران و در راستای شناسایی تاکسی‌های فعال از غیرفعال از ابتدای اسفند ماه سالجاری سهمیه سوخت تاکسی‌های بدون پروانه حذف می‌شود.

به گزارش ایمنا، امیر جمشیدنژاد با اشاره به حذف سهمیه سوخت تاکسی‌های بدون پروانه از ابتدای اسفند ماه، اظهار کرد: یکی از اهداف تعریف شده در اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت اختصاص سهمیه سوخت به ناوگان حمل و نقل درون شهری است.

وی ادامه داد: هیئت وزیران مصوبه ای به وزارت کشور مبنی بر شناسایی تاکسی های غیرفعال ابلاغ کرد و پیرو این مصوبه اتحادیه تاکسیرانی کشور هم سامانه جامع ناوگان تاکسیرانی را راه اندازی کرد تا فرایند صدور پروانه تاکسی ها در شهرهای مختلف به صورت برخط در این سامانه گزارش دهد.

جمشیدنژاد خاطرنشان کرد: براساس قانون، پروانه تاکسی شرط اصلی برای تردد و فعالیت تاکسی ها در سطح شهر است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: در راستای جلوگیری از تضعیف حقوق رانندگان فعال تاکسی، سهمیه سوخت رانندگان تاکسی بدون پروانه از ابتدای اسفند ماه حذف می شود.

وی اضافه کرد: پروانه تاکسی هر دو سال یکبار نیاز به تمدید دارد و متاسفانه بسیاری از رانندگان به تاریخ انقضای پروانه تاکسی توجه نمی کنند

جمشیدنژاد با بیان اینکه از ابتدای امسال تعداد یک هزار و ۳۰۰ پروانه تاکسی تمدید شده است، اظهار کرد: رانندگان تاکسی که تاریخ پروانه فعالیت آن ها به پایان رسیده، برای جلوگیری از قطع سهمیه سوخت هر چه سریعتر با مراجعه به این سازمان نسبت به تمدید پروانه تاکسی های خود اقدام کنند.

کد خبر 407740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.