مسی و رونالدو در سوگ کوبی برایانت

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با انتشار پست‌هایی در اینستاگرام به درگذشت کوبی برایانت واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  کوبی برایانت در سانحه تلخ سقوط هلی‌کوپترش در سن ۴۱ سالگی درگذشت و همه دنیا را سوگوار کرد.  پس از درگذشت غم انگیز برایانت اسطوره ورزش بسکتبال، شخصیت های زیادی پیام‌های تسلیت خود را در فضای مجازی منتشر کردند.

لیونل مسی بازیکن تیم بارسلونا پس از این سانحه تلخ کوبی برای با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: "هیچ حرفی برای گفتن ندارم. تمام عشقم برای کوبی، خانواده و دوستانش. دیدار با تو بسیار لذت‌بخش بود، نوابغ کمی مثل او داشتیم."

کریستیانو رونالدو بازیکن پرتفالی یونتوس در اینستاگرامش کوبی را افسانه خواند و نوشت:  "وقتی خبر درگذشت کوبی برایانت و دخترش را شنیدم خیلی ناراحت شدم. کوبی یک افسانه واقعی بود و الهام‌بخش خیلی از افراد، همدردی من برای خانواده، دوستان کوبی و خانواده‌های تمام افرادی که در این حادثه جان خود را از دست دادند. در آرامش باش افسانه."

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوبی برایان که بسیاری از او به عنوان بهترین بسکتبالیست تاریخ نام می برند، بر اساس سانحه سقوط هلیکوپتر درگذشت. ستاره آمریکایی لس انجلس لیکرز در یک هلیکوپتر خصوصی در حال حرکت بوده که هلیکوپتر دچار سانحه شده و تمام افراد حاضر در آن جان خود را از دست داده اند. دختر 13 ساله‌ی کوبی، جیانا نیر به همراه کوبی در این سفر حاضر بوده و جان خود را از دست داده است.

کد خبر 407712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.