یوونتوس ۱-۲ ناپولی؛ اسکودتو جذاب تر از همیشه!

شب گذشته، یوونتوس فرصت داشت تا پس از تساوی اینتر، فاصله خود را در صدر جدول با سایر رقیبان بیشتر کند، اتفاقی که البته گتوزو مانع آن شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، یوونتوس فرصت طلایی برای افزایش اختلاف امتیاز با اینتر در صدر جدول را از دست داد تا شرایط تیم های اول جدول سری آ ایتالیا حساس تر از همیشه پیگیری شود.

با توجه به تساوی اینتر و لاتزیو در دیدارهای این هفته، شرایطی که برای یووه می توانست فرصت اوج گرفتن باشد، مانع از پیشرفت و منجر به پسرفت بانوی پیر شد.

در جریان این مسابقه زیلینسکی و اینسینیه موفق شدند دروازه یوونتوس را باز کنند و رونالدو تک گل تیمش را در دقایق پایانی به ثبت رساند، اما این گل برای کسب امتیاز کافی نبود تا ساری در بازگشتی همراه با ناکامی را در شهر ناپل تجربه کند.

با این حساب پرونده مشخص شدن قهرمان این فصل رقابت های سری آ ایتالیا خیلی پیچیده تر از سال های قبل دنبال می شود. اگرچه یوونتوس این فصل همچنان در صدر جدول جا خوش کرده، اما اینتر و لاتزیو دو تعقیب کننده جدی بیانکونری هستند که با توجه به شرایط فعلی جدول، ممکن است بالاخره صدر جدول را از یووه پس بگیرند.

کد خبر 407710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.