شک داشتند که فیلم بسازد و او  اسکار گرفت!

آکادمی اسکار در صفحه رسمی اینستاگرام خود با انتشار پستی درگذشت کوبی برایانت، ورزشکاری که موفق به دریافت نشان اسکار شده بود را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوبی برایانت، بازیکن نامدار بسکتبال آمریکا از معدود ورزشکاران جهان است که توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را دریافت کند. او در سال ۲۰۱۸ برای فیلم «بستکبال عزیز» این جایزه را گرفت. برایانت که در سال ۲۰۰۸ گران ترین بازیکن بسکتبال در آمریکا بود، در آوریل ۲۰۱۶ از مسابقات حرفه ای کناره گیری کرد و دوسال بعد برای نویسندگی و دوبله یکی از کارکترهای اصلی این انیمیشن نشان اسکار را از  آن خود کرد.

شب گذشته برایانت و دختر سیزده ساله اش از مسافران یک هلیکوپتر خصوصی بودند که یکشنبه در کالاباساس کالیفرنیا دچار آتش سوزی شد و در یک زمین خالی سقوط کرد. صفحه رسمی آکادمی اسکار در اینستاگرام در پی این حادثه تلخ درباره این قهرمان ورزشی و برنده جایزه اسکار با انتشار تصویری از او در مراسم اسکار ۲۰۱۸ نوشت:

"آنها شک داشتند که یک کودک بتواند در NBA بازی کند و او ثابت کرد که آنها اشتباه می کنند. آنها تردید داشتند که او بتواند قهرمانی کند و او ثابت کرد که آنها اشتباه می کنند. آنها شک داشتند که او می تواند فیلم بسازد و او برنده اسکار شد. کوبی برایانت نیز مانند همه هنرمندان بزرگ ، اشتباه بودن تردید ها را ثابت کرد. روحش شاد."

کوبی برایانت اسطوره بسکتبال NBA درگذشت + جزئیات سقوط هلیکوپتر

به گزارش ایمنا، هلیکوپتر حامل کوبی برایانت، دختر ۱۳ ساله‌اش و هفت نفر دیگر در شمال غربی لس آنجلس را دچار حادثه کرد.

کد خبر 407701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.