پرسپولیس عناوین برتر هفته را درو کرد

در هفته‌ای که پرسپولیس موفق شد بازی کلیدی برابر تراکتور را ببرد، بازیکنان شاخص این تیم نیز در جمع ترین‌ها قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، روز گذشته با برگزاری دو دیدار موقتاً به پایان رسید. به غیر از دیدار فولاد و استقلال که به دلیل حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد اما منتخب بازیکنان ۷ دیدار از هفته هفدهم به شرح زیر است:

بازی هفته: پرسپولیس ۲- تراکتور صفر

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هر فصل لیگ برتر بدون شک جدال سرخ‌های تهران و تبریز است، دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر قرار می‌گرفتند که در رتبه‌های اول و سوم جدول حضور داشتند، با این حال در دیداری که بسیار خشن و پر برخورد و البته جذاب دنبال شد این پرسپولیس میزبان بود که موفق شد شکست دور رفت را جبران کند و با تیم دوم اختلاف ۵ امتیازی ایجاد کند.

تیم هفته: پرسپولیس

اولین تجربه یحیی گل محمدی در پرسپولیس با یک پیروزی مهم و کلیدی همراه بود، پرسپولیس سخت‌ترین بازی هفته را برد و با توجه به اختلافی که در صدر برای خود ایجاد کرد قطعاً بهترین تیم هفته لقب می‌گیرد.

بازیکن هفته: وحید امیری

بازیکن تعیین کننده نتیجه مهم‌ترین بازی هفته کسی نبود جز وحید امیری که با یک پاس گل و البته یک گل زیبا ۳ امتیازی که بیش از این‌ها برای پرسپولیس اهمیت داشت را به ارمغان آورد.

دروازه‌بان هفته: ماکسیم

دروازه‌بان شاهین بوشهر در دیدار تیمش برابر یکی از مدعیان بالای جدول یعنی شهر خودرو، هر ۴ شوت در چارچوب بازیکنان حریف را مهار کرد و با دو خروج موفق و ثبت یک کلین شیت دیگر، با بالاترین نمره بهترین دروازه‌بان هفته بود.

مدافع هفته: دوسانتوس

مدافع وسط ماشین سازی در دیدار برابر سپاهان، یکی از مدعیان قهرمانی بهترین بازیکن تیمش در فاز تدافعی بود و بهترین مدافع هفته لقب گرفت.

هافبک هفته: وحید امیری

وحید امیری در دیدار پرسپولیس برابر تراکتور با یک گل و یک پاس گل علاوه بر اینکه تاثیرگذارترین بازیکن تیمش بود، بهترین بازیکن هفته هم شد. او نقش ویژه‌ای در دومین ۳ امتیاز پرسپولیس در نیم فصل دوم داشت.

مهاجم هفته: علی علیپور

مهاجم جوان پرسپولیس که در نیم فصل نخست برابر تیم‌های مدعی چندان پرفروغ ظاهر نشده بود، در اولین دیدار نیم فصل دوم برابر یکی از مدعیان خوش درخشید و با یک گل زیبا زمینه‌ساز پیروزی تیمش برابر تراکتور شد و عنوان بهترین مهاجم هفته‌ را هم کسب کرد.

بازنده هفته: سپاهان و امیر قلعه نویی

۳ امتیاز اختلاف با صدر جدول کم بود، ۲ امتیاز دیگر نیز به آن اضافه شد و حالا سپاهان که تا دو هفته قبل صدرنشین جدول بود با دو هفته لغزش، پرسپولیس را با ۵ امتیاز بالاتر از خود می‌بیند. سپاهان در دیداری امتیاز از دست داد که امیر قلعه نویی با ترکیبی عجیب تیمش را روانه میدان کرده بود و در غیاب نفراتی مثل کیانی و گولسیانی که به علت مصدومیت بازی را از دست داده بودند، محمد محبی، سروش رفیعی و کی‌روس استنلی را هم نیمکت نشین کرد تا عملا نیمه نخست برای سپاهان از دست برود و زمینه ساز توقف در تبریز شود.

کد خبر 407698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.