قلعه نویی در تیم ملی دایی در سپاهان؟

نیمکت تیم ملی یک ماجرای ادامه دار و عجیب است ماجرایی که حالا فرضیه ای جدید در خود دارد.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه هفتم بهمن ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "پرسپولیس صدر را بست" از پیروزی دو گله سرخپوشان مقابل تراکتور و ایجاد اختلاف پنج امتیازی پرسپولیس با تیم دوم نوشت، اختلافی که نگه داشتن آن در بازی‌های دشوار پیش رو می‌تواند زمینه‌ساز چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس باشد.

"گل" با عنوان "صادره از صدر" از صدرنشینی مطلق سرخ‌ها در لیگ برتر نوشت، صدرنشینی و اختلافی که با پیروزی دو گله سرخپوشان مقابل تراکتور و درخشش وحید امیری رقم خورد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "فحش مفت سنگ مفت سر مفت!" از رقم خوردن یک روز تلخ دیگر روی سکوهای آزادی نوشت، ورزشگاهی که نام آن به هواداران این اجازه را می‌دهد که با سنگ هوادار و بازیکن و داور را بزند و دست آخر بدون جریمه و پیگیری راهی مقصد شود.

"هدف" با عنوان "سلیمان برزیلی تر از آبادان" از پیروزی دو گله نفت مسجد سلیمان مقابل صنعت نفت آبادان نوشت، پیروزی که نشان داد شاگردان تارتار هنوز رویای آسیایی شدن را در سر دارند.

"ایران ورزشی" با عنوان "قلعه نویی در تیم ملی علی دایی در سپاهان؟" از یک فرضیه جدید برای نیمکت تیم ملی و سپاهان نوشت، فرصیه‌ای که البته دور از ذهن به نظر می‌رسد و مربیگری دایی در شهری جز تهران به نوعی خط قرمز آقای گل ملی جهان است.

"پیروزی" با عنوان "ژنرال دوگل" از بازگشت پرشکوه یحیی به پرسپولیس نوشت، بازگشتی که با پیروزی دو گله سرخ‌ها همراه شد.

"صدای سپاهان" با عنوان "آزاردهنده است" از اظهارات شایان مصلح دفاع چپ سپاهان در خصوص شرایط اخیر این تیم نوشت، شرایطی که آنها طی چند بازی امتیاز از دست دادند و رقیب اصلی آنها یعنی پرسپولیس به پیروزی رسید تا روزهای سختی پیش روی سپاهانی‌ها باشد.

"سبز سبزم" با عنوان "هنوز خیلی عقب هستیم" از اظهارات کاپیتان گاندوها یعنی قاسم حدادی فر نوشت، کسی که روزهای پر فراز و نشیبی را کنار ذوب آهن تجربه کرده است و حالا امیدوار به بازگشت روزهای طلایی ذوب است.

کد خبر 407694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.