فراخوان دومین جشن فیلم کوتاه در اصفهان منتشر شد

انجمن سینمای جوانان اصفهان، فراخوان دومین مراسم جشن استانی فیلم کوتاه در اصفهان منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ فراخوان دومین جشن استانی فیلم کوتاه اصفهان توسط انجمن سینمای جوانان اصفهان منتشر شد.

در این رویداد استانی، فعالان عرصه فیلم‌سازی استان اصفهان از سراسر استان می‌توانند آثار داستانی یا تجربی تولید شده خود را که زمان تولید آن از سال ۹۶ تا اکنون است و  در نخستین جشن فیلم کوتاه اصفهان شرکت نکرده‌ را برای شرکت در دو بخش "مسابقه" و "فیلم‌های اول" به دبیرخانه ارسال نمایند.

گفتنی است فیلم‌سازانی که آثار خود را از طریق پست به دبیرخانه ارسال می‌نمایند، جهت دریافت فرم ثبت نام، از طریق نرم افزار واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۷۱۱۷۹۵۹۹ پیام داده و پس از تکمیل فرم مربوط آن‌را به همراه اثر به دبیرخانه ارسال نمایند. آثاری که در رویدادهای پاتوق فیلم کوتاه سال ۹۸ به نمایش در آمده‌اند برای حضور در دومین جشن فیلم کوتاه اصفهان نیازی به ثبت‌نام ندارند. با توجه به تک مرحله‌ای بودن دریافت آثار، لطفا نسخه قابل اکران را روی لوح فشرده ارسال نمایید.

لازم به ذکر است حداکثر زمان فیلم‌ها تا ۳۰ دقیقه و مهلت ارسال آثار ۵ تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری است. علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را در نسخه قابل اکران بر روی لوح فشرده، به آدرس آدرس دبیرخانه جشن فیلم کوتاه اصفهان به نشانی اصفهان، خیابان توحید، مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان، انجمن سینمای جوانان اصفهان ارسال نمایند. مشخصات اثر از جمله نام فیلم، نام فیلم‌ساز و شماره تماس باید روی لوح ذکر شده باشد.

کد خبر 407684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.