مشارکت شهرداری میبد در برگزاری جشنواره "چله قصه‌ها"

شهردار میبد از آمادگی این مجموعه برای همکاری با فعالیت‌های فرهنگی خبر داد و گفت : اتوبوس فرهنگی این شهر مفروش به زیلو و مجهز به قفسه کتاب است، در اختیار قصه‌گویان دومین جشنواره قصه‌گویی « چله قصه‌ها» گذاشته می‌شود.

به گزارش ایمنا، علیرضا نقوی با اشاره به فعالیت مفید و اثرگذار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان یزد و شهرستان میبد، اظهار کرد: شهرداری آمادگی همکاری با برگزار کنندگان جشنواره را دارد، چنین فعالیت‌هایی نتیجه خوبی هم دارد و هرگونه حمایت در این ارتباط به نوعی سرمایه‌گذاری است ، هزینه نیست.

وی ادامه داد:  آموزه‌های شهروندی برگرفته از آداب و سبک زندگی است و با زبان هنر و قصه و داستان می‌توان زندگی درست را به مردم آموزش داد.

شهردار میبد یادآور شد: با توجه به اینکه این شهر به دلیل ساختار صنعتی شهری مهاجرپذیر است، تلاش در جهت زنده نگه داشتن فرهنگ و هویت شهر ضروری است.

نقوی با تاکید بر ضرورت تغییر دیدگاه بتن‌محور به انسان محور در مدیریت شهری، گفت : همه ما همیشه از توسعه پایدار سخن می‌گوییم، اما باید توجه داشته باشیم این توسعه با حفظ شاخص‌های انسانی و محیط زیست به دست می‌آید.

وی اظهار کرد: جشنواره قصه‌گویی که انسان امروز را به گذشته می‌برد و حفظ فرهنگ قدیمی را در خود دارد نیز مصداق‌ توسعه پایدار است.

منبع: ایرنا

کد خبر 407682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.