۳۸ هزار معلم اصفهانی رتبه بندی شدند

معاون توسعه مدیریت ‌و پشتیبانی آموزش و پرورش ‌اصفهان، گفت: تاکنون ۳۸ هزار و ۷۰ نفر از معلمان در استان اصفهان رتبه بندی شده‌اند.

سید محمد میر پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ‌در خصوص جزئیات رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: همه افرادی که در آموزش و پرورش در رسته معلمی فعالیت دارند، شامل این طرح می شوند، رتبه بندی معلمان در استان اصفهان از اول مهر ماه سال جاری بر اساس ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش انجام شده است.

وی گفت: بر اساس این رتبه بندی، حقوق معلمان بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد و میزان آن بر اساس شرایط حکمی و طبقه شغلی معلمان متفاوت است.

معاون توسعه مدیریت ‌و پشتیبانی آموزش و پرورش اصفهان تصریح کرد: تاکنون ۳۸ هزار و ۷۰ نفر از معلمان استان اصفهان ‌که شامل شرایط رتبه بندی بودند در دستور کار اجرای این برنامه مصوبه هیئت دولت قرار گرفتند.

وی افزود: آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، مدیر و معاون واحدهای آموزشی و تربیتی مشمول طرح رتبه بندی می‌شوند و مدت زمان خدمت، مدرک تحصیلی، تجربه آموزشی، رتبه قبلی و طبقه در افزایش عدد و رتبه بندی معلمان لحاظ می شود.

میر پور گفت: به‌تازگی افرادی که واجد شرایط رتبه اول معلمان ‌در استان باشند به این آمار اضافه می شوند که باید دارای حداقل دو سال سابقه کار و گذراندن ۱۲۰ ساعت دوره آموزشی باشند، آزمونی هفتم بهمن برای این افراد برگزار شد که حدود هفت هزار نفر در استان اصفهان با کسب مجموع امتیاز لازم مشمول دریافت رتبه اول در این مرحله بودند.

کد خبر 407674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.