۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
بهترین هدفون‌های سال ۲۰۲۰

حذف صدای محیط اطراف، فناوری شارژ سریع و مقاومت در برابر آب، از ویژگی‌های بهترین هدفون‌های سال ۲۰۲۰ است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به این که تعداد هدفون‌های موجود در بازار بسیار زیاد است، انتخاب کردن از میان آن‌ها کار دشواری است. از لحاظ فیزیکی هدفون‌ها دارای چند حالت روی گوشی (On-Ear)، دور گوشی (Over-Ear)، داخل گوشی یا ایرفون (In-Ear or Earphone)، هدست (Headset)، گیره‌ای (Clip On)، پشت گردن (Neck Band) و هندزفری (Hands Free) است. در ادامه به بررسی بهترین هدفون‌های سال ۲۰۲۰ می‌پردازیم:

 WH-۱۰۰۰XM۳

هدفون‌های نویز کنسلینگ WH-۱۰۰۰X سونی، یکی از نمونه‌های قدرتمند موجود در بازار با قابلیت حذف صدای محیط اطراف است. نسل جدید هدفون‌های WH-۱۰۰۰X با رفع ایرادات موجود در نمونه‌های قبلی، سعی کرده بهترین و کامل‌ترین عملکرد را به نمایش بگذارد. این نوع هدفون برای گوش دادن به موسیقی بسیار مناسب بوده و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، به طوری که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، امکان پنج ساعت گوش دادن مداوم به موسیقی برای کاربران فراهم می‌شود. پورت USB-C که برای شارژ هدفون جدید استفاده می‌شود، زیر کاپ سمت راست و جک ۳.۵ میلی‌متری، زیر کاپ سمت چپ هدفون قرار گرفته است.

AirPods Pro 

AirPods Pro اپل دارای قابلیت حذف صدای محیط و طراحی جدید است. از این نوع هدفون می‌توان برای گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس تلفنی، تماشای فیلم و بازی کردن استفاده کرد. میکروفون داخلی تعبیه شده در این هندزفری به کاربران کمک می‌کند تا با دیگران مکالمه تلفنی با کیفیت بالا برقرار کنند. Airpods Pro نوعی هدفون سبک وزن بوده که با فرم انعطاف پذیری مخصوص خود به راحتی در گوش کاربر جا می‌گیرد. همچنین این محصول در برابر قطرات آب و عرق مقاوم است؛ قیمت این نوع ایرپاد ۲۴۹ دلار ارزیابی شده است.

Elite ۷۵t 

ایرباد جبرا مدل Elite ۷۵t نسبت به مدل‌های قبلی، کوچک‌تر و دارای شارژدهی بالاتری است. چهار میکروفون در این هدفون تعبیه شده است که از الگورتیم‌های شرکت جبرا برای کاهش نویز و بالا بردن کیفیت صدا استفاده می‌کنند. جبرا Elite ۷۵t، یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار است. قیمت این نوع هدفون ۲۰۰ دلار بوده و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و بژ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

Noise Cancelling Headphones ۷۰۰

هدفون Noise Cancelling Headphones ۷۰۰ به قابلیت حذف صدای مزاحم مجهز است؛ بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنند، یا در یک پرواز پر سر و صدا به راحتی استراحت کنند. این نسخه هدفون دارای کیفیت صدای بالا و ظاهر جذاب و زیبایی است و از بلوتوث ۵ برای اتصال استفاده می‌کند؛ قیمت این محصول  ۴۰۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 407662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.