پیروزی سخت ورامینی‌ها در اصفهان

تیم شهرداری ورامین در یک بازی سخت و تماشایی توانست تیم سپاهان را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز یکشنبه-ششم بهمن ماه ۹۸- تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در چهار چوب هفته ۱۱ لیگ برتر  والیبال میزبان تیم صدر نشین شهرداری ورامین بود که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شهرداری ورامین به پایان رسید.

ست اول:

بازی با امتیاز گیری هر دو تیم آغاز شد و از همان ابتدا دو تیم دوش به دوش یکدیگر کسب امتیاز می‌کردند. تیم سپاهان بعد از وقت استراحت فنی اول عملکرد نسبتا بهتری را به نمایش گذاشت و توانست با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به وقت استراحت فنی دوم برسد. تیم شهرداری ورامین با درخشش مجتبی میرزاجانپور بازیکن ملی پوش خود این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به پایان برساند.

ست دوم:

این ست نیز با بازی جنگنده دو تیم آغاز شد و هر دو تیم برای کسب امتیاز تلاش می‌کردند. تیم شهرداری ورامین توانست با نتیجه نزدیک ۸ بر ۷ به وقت استراحت فنی اول برسد. بعد از وقت استراحت نیز بازی بازهم برابر پیش می‌رفت و هر دو تیم برای کسب امتیاز بالاتر نهایت تلاش خود را انجام می‌دادند اما در نهایت این ست را سپاهان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد.

ست سوم:

ست سوم با بازی خوب تیم ورامین آغاز شد، اما سپاهانی ها توانستند در همان ابتدا به بازی بازگردند و اختلاف را کم کنند. تیم شهرداری ورامین توانست با امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به وقت استراحت فنی دوم برسد. ورامینی ها به بازی خوب خود ادامه دادند و توانستند در یک ست پایاپای با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شوند.

ست چهارم:

ست چهارم را تیم شهرداری ورامین بهتر آغاز کردند و توانستند با امتیاز بیشتر به وقت استراحت فنی اول برسند. بعد از وقت استراحت فنی اول تیم سپاهان توانست بازی خوبی را ارائه کند، سپاهان با امتیاز بیشتر موفق شد به وقت استراحت فنی دوم برسد. سپاهان توانست بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارد و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به پایان برساند تا شاهد ست پنجم در این بازی باشیم.

ست پنجم:

ست آخر این دیدار با بازی خوب تیم شهرداری ورامین آغاز شد، اما سپاهان در اواسط این ست توانست اختلاف خود را با تیم مهمان کم کند و در نهایت این تیم ورامین بود که توانست با یک بازی برنامه ربزی شده با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ پیروز این دیدار شود.

حواشی بازی:

-حدود یک ساعت قبل از شروع بازی در ورزشگاه بر روی هواداران باز شد.

-علیرضا مباشری قبل از شروع بازی مورد تشویق هواداران تیم سپاهان قرار گرفت.

-حدود ۲۵۰ نفر تماشاگر در سالن ۲۵ آبان شاهد این دیدار زیبا بودند.

-در لحظات پایانی این بازی هواداران ایستاده نظاره گر بازی بودند.

کد خبر 407657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.