به گزارش ایمنا، پیشنهاد حمایت شهرداری از مشاغل خانگی قشرهای آسیب پذیر در شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر امروز مطرح شد و موافقان و مخالفان نظرات خود را در این باره مطرح کردند.
حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: واژه حمایت در این زمینه باید تالیف شود که به نظر تسهیلگری در امر توزیع، کمک و بازاریابی همچنین اختصاص مکان برای فروش محصولات افراد در معرض آسیب است.
شهرداری موظف به بازاریابی نیست
در ادامه صدراعظم نوری، عضو شورای شهر گفت: بازاریابی بر عهده شهرداری نیست و باید عنوان هدایت اصلاح شود، مسئولیتی را بر روی دوش شهرداری میگذارید که بعدا دردسرساز است، تسهیلگری یعنی ارائه فضا برای فروش محصولات افراد در معرض آسیب، اما تبلیغ آن بر عهده شهرداری نیست و تنها مطالبهگری به همراه دارد.
ابراهیم امینی نائب رئیس شورای شهر تهران نیز گفت:منظور از حمایت اختصاص اماکن شهرداری برای فروش محصولات خانگی افراد در معرض آسیب است و اگر امکانات و ظرفیتهای تبلیغی وجود داشته باشد شهرداری لازم است اقداماتی را انجام دهد.
در نهایت با ۱۵ رای موافق در شورای شهر شهرداری ملزم به حمایت از مشاغلی خانگی افراد در معرض آسیب شد.
منبع: فارس
نظر شما