پرسپولیس ۲ - تراکتور صفر/ پاگشای یحیی با دو گل در آزادی

پرسپولیس در اولین بازی با هدایت یحیی گل محمدی دو بر صفر تراکتور را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعدازظهر امروز یکشنبه-ششم بهمن ماه 98- پرسپولیس تهران با دو گل در ورزشگاه آزادی از سد تراکتور گذشت.

پرسپولیسی ها که برای اولین بار یحیی گل محمدی را روی نیمکت داشتند، بازی را بهتر آغاز کردند، تنها 9 دقیقه کافی بود تا توپ ارسالی پشت مدافعین تراکتور، علیپور را در موقعیت تک به تک قرار دهد. او نیز قدر این موقعیت را دانست و با یک ضربه فنی توپ را از بالای سر رشید مظاهری گذر داد تا سرخ پوشان را جلو انداخته باشد.

شاگردان ساکت الهامی در ادامه پیش کشیدند تا گل خورده را جبران کنند. تراکتوری ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا روی دروازه تیم تهرانی موقعیت آفرینی کنند، اما دفاع مستحکم شاگردان گل محمدی آنها را در این امر چندان موفق نکرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های خطرناکی را به وجود آوردند و چیزی تا تغییر نتیجه ها در نیمه نخست باقی نمانده بود.

درگیری ها در همان نیمه اول میان دو تیم بالاگرفت و کار به نیمکت‌ها نیز کشیده شد که نتیجه آن یک کارت زرد برای گل محمدی و اخراج ساکت الهامی بود. این حواشی موجب شد تا پس از ۵۳ دقیقه داور بازی پایان نیمه نخست را اعلام کند.

نیمه دوم را تبریزی ها بهتر آغاز کردند، آنها توپ را به خوبی به گردش در آوردند، اما همچنان در موقعیت آفرینی ناکام بودند، دقیقه ۵۳ اما این وحید امیری بود که برخلاف جریان بازی، پشت محوطه تراکتور صاحب توپ شد و با حرکت انفرادی دفاع رقیب را به هم ریخت و با یک بغل پای ساده توپ را به قلب دروازه نماینده آذربایجان فرستاد.

عطش تراکتوری ها برای جبران با دریافت گل دوم دوچندان شد و همه جانبه در نیمه زمین سرخ پوشان حضور یافتند.

حملات تراکتوری ها خطرناک تر هم شده بود، اما باز هم راه به جایی نبرد در اواخر بازی احسان حاج صفی ضربه آزادی را زد که تنها تیرک دروازه مانع از به ثمر رسیدن گل توسط این بازیکن کاشانی شد.

نیمه دوم هم چون نیمه اول بازی پرحاشیه و خشن دنبال شد و بسیاری از بازیکنان دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

کد خبر 407640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.