شهرداری از هم‌اکنون به فکر کم‌آبی سال آینده باشد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ممکن است بار دیگر بحران کم‌آبی در کمین اصفهان باشد که لازم است سازمان خدمات شهری و سازمان پارک‌ها از هم‌اکنون به فکر تامین آب برای آبیاری فضای سبز در تابستان باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: پارسال تا همین زمان از سال، ۹۷۵ میلی‌متر بارندگی در کوهرنگ اتفاق افتاده بود که این عدد امسال تاکنون ۴۶۰ میلی‌متر گزارش شده است.

وی افزود: با این وجود ممکن است باردیگر بحران کم‌آبی در کمین اصفهان باشد که لازم است سازمان خدمات شهری و سازمان پارک‌ها از هم‌اکنون به فکر تامین آب برای آبیاری فضای سبز در تابستان باشند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قرار است خانه جوان شهرداری طرحی را اجرا کند که طی آن شهروندانی که خانه خالی و مبله دارند توانایی بازاریابی برای ان را کسب کنند.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها برای جذب گردشگر موثر بوده و به‌طور مستقیم بر اقتصاد شهری در آستانه سال نو تاثیر می گذارد به همین سبب از اداره ارتباطات شهرداری و رسانه‌های شهر درخواست می‌کنم در اطلاع‌رسانی این دوره سهیم باشند.

به درخواست مردم رسیدگی شود

همچنین رئیس کمیسیون بهداشت سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اظهار کرد: گاهی گزارش‌هایی از عدم رسیدگی به موقع درخصوص خواسته‌های مردمی، در ملاقات‌های مردمی و کمیته نظارتی به دست ما می‌رسد و پرونده‌هایی که گاهی چند ماه روند رسیدگی به آن طول می‌کشد، در زمان کوتاهی قابل انجام است.

عباسعلی جوادی افزود: اگر این خواسته‌ها اقداماتی غیرقانونی است باید به درخواست کننده آن تذکر داده شود وگرنه لازم است در اسرع وقت پاسخگویی به خواسته مردم بدون سردرگمی و معطلی بیجا در دستور کار معاونت‌های شهرداری قرار گیرد.

کد خبر 407636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.