آزمون اخراج سیمئونه‌ در مادرید

دیگو سیمئونه سرمربی آتلتیکو این روزها بعد از حذف از جام حذفی اسپانیا مقابل یک تیم دسته سومی، شرایط سختی را پشت سر می گذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مائوریسیو پوچتینو" از تاتنهام یک تیم بزرگ ساخت و در اواخر فعالیتش در این تیم اخراجش از تاتنهام رنگ واقعیت گرفت یا وقتی تیم والورده زیبا بازی نمی کرد و در لحظه‌های حساس بازی را واگذار می کرد، می شد رفتنش را پیش بینی کرد.

اما در مورد ال‌چولو (لقب سیمئونه) و تیمش نمی توان به شکل قاطع سخن گفت. آن ها یک بار توانستند سنت شکنی کنند و قهرمان لالیگا شوند و دو سال پیش هم فاتح لیگ اروپا شدند و سابقه‌ی قهرمانی در سوپرجام اروپا را هم دارند.

"دیگو سیمئونه" را  نه می‌شود موفق و ماندگار دانست و نه حتی در روزهایی که بد کار می کنند سزاوار اخراج. بلاتکلیفی، بارزترین ویژگی دیگو و تیمش آتلتیکو مادرید است.
تیمی که نبرد بر سر خرید ژوآئو فیلیکس را از بزرگان اروپا برد، اما در سالی که بارسا و رئال اوایل لیگ خوب کار نمی کردند، نمی‌تواند از فرصت طلایی استفاده کند.

روخی‌بلانکو(لقب اتلتیکو مادرید) بعد چندمین باختش در یک فینال برابر رقیب همشهری، حالا از کوپا دل ری آن هم مقابل ِئونسای دسته سومی حذف شده تا باز هم این سوال پیش بیاید که آیا ادامه‌ رابطه‌ سیمئونه و تیم محبوبش به صلاح هست یا خیر؟

مردی که ماندن روی نیمکت متروپولیتانو را آنقدر دوست داشته است که بارها از پیشنهادهای بزرگتر چشم‌پوشی کند، اما فوتبال هم آنقدر بی‌رحم است که با یک اخراج تمام وفاداری دیگو را نادیده بگیرد.

آتلتیکو مادرید هفته آینده در یک بازی حساس باید مقابل تیم همشهری و بسیار آماده اش یعنی رئال قرار بگیرد. رئالی که در هفته های اخیر با زیدان بازی های چشم نوازی انجام می‌دهد و برای رقبایش ترسناک شده است. 

در این بازی که به میزبانی تیم آتلتیکو انجام می شود، ال چولو و کادرفنی اش تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با شکست رئال تمام اتفاقات تلخ این چند وقت اخیر را به دست فراموشی بسپارد و بار دیگر روخی بلانکوس را به مسیر موفقیت برگرداند.

کد خبر 407627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.