احداث نخستین پارک در محله انقلاب بیرجند

شهردار بیرجند از آغاز عملیات اجرایی نخستین پارک محله انقلاب بیرجند همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید اظهار کرد: به پاسداشت این رویداد بزرگ همه دستگاه‌هایی که در سطح شهر فعالیت می‌کنند بر اساس دستورالعمل‌ها اقداماتی را متناسب با این رویداد حاکم می‌کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به اقدامات خصمانه دشمن امسال وظایف شهرداری چند برابر شده است، عنوان کرد: در شهرداری ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های وجود دارد که از آن استفاده خواهیم کرد.

شهردار بیرجند با بیان اینکه صنوف و بازاریان شهر بیرجند در این راستا همانند سنوات گذشته فعالیت خوبی خواهند داشت، خاطرنشان کرد: بسیاری افراد این روزها تلاش می‌کنند تا ناامیدی و دلسردی را بین مردم ایجاد کنند و در مقابل مسئولان باید برای برطرف کردن ضعف‌ها و کمبودها و شناخته شدن مشکلات مردم باید گام برداریم.

جاوید با بیان اینکه فضاهای شهرداری به منظور تبلیغات محیطی رایگان در اختیار دستگاه‌ها و ارگان‌ها قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: جشن‌ها و تبلیغات بیشتر در مناطق کمتر برخوردار شهر انجام خواهد شد.

وی از کلنگ زنی عملیات اجرایی نخستین پارک محله انقلاب شهر بیرجند خبر داد و گفت: انقلاب یکی از محلاتی است که هیچ پارک، فضای سبز و زیرساخت تفریحی در آن وجود ندارد به همین دلیل عملیات اجرایی پارک این محله دهه فجر آغاز می‌شود.

منبع: مهر

کد خبر 407625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.