ساماندهی ۱۵ انبار ضایعات در سمنان

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان گفت: ۱۳ واحد صنفی انبار ضایعات فک پلمب و دو واحد صنفی پلمب شد.

به گزارش ایمنا، الیاس افضلی اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری با همکاری نماینده نیروی انتظامی و سازمان پسماند با داشتن حکم قضایی و با استناد به ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در یک هفته اخیر اقدام به فک پلمب واحدهای صنفی کرده است.

وی افزود: انبارهای واقع در جاده نظامی که پیش از این به صورت پراکنده مشغول به فعالیت غیرمجاز بودند، توسط این سازمان جمع‌آوری و به مکان‌های مورد نظر انتقال داده شدند.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان اضافه کرد: طرح ساماندهی انبارهای ضایعاتی از ماه‌های گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد و به صورت روزانه نسبت به پلمب واحدهای صنفی و گرفتن مدارک و تعهدات لازم نسبت به انتقال آن‌ها به مکان مورد نظر در حال پیگیری است.

افضلی ادامه داد: این سازمان طرح‌های جدیدی را به منظور ساماندهی و جمع‌آوری وانت‌های بارفروش در شهر در نظر دارد که به زودی به مرحله اجرا در می‌آید.

وی عنوان کرد: شهرک بزرگ بازیافت درشهر سمنان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در شش کیلومتری سمنان در سال گذشته به بهره برداری رسید.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان گفت: این شهرک با تمام امکانات از قبیل آب، برق و گاز در بخش‌های ضایعات کاغذ، آهن آلات و پلاستیک با تمام زیرساخت‌های اولیه و قطعه‌بندی‌های مورد نیاز لحاظ شده که قابلیت استقرار حداقل ۶۵ انبار ضایعاتی را دارد.

افضلی ادامه داد: طبق آخرین قوانین وضع شده این مشاغل جزو صنوف مزاحم شناخته شده و به دلیل سلامت مردم و تهدید بهداشت عمومی باید در فاصله مناسبی از محل سکونت شهروندان قرار گیرند.

منبع: ایرنا

کد خبر 407622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.