امدادرسانی به ۱۲ هزار متاثر از برف و کولاک در چهار روز گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام خدمات امدادی هلال‌احمر در برف و کولاک ۴ روز گذشته، گفت: امدادگران در ۱۳۹ محور کوهستانی خدمات امدادی لازم را به ۱۲ هزار و ۵۰ نفر از هموطنان ارائه کردند.

به ‌گزارش ‌ایمنا ‌به ‌نقل از ‌جمعیت هلال‌احمر، مرتضی‌ سلیمی ‌با اشاره به اینکه در چهار روز گذشته ٢۴ استان، متاثر از برف و کولاک بودند، اظهار کرد: این استان ‌ها شامل آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و رضوی، زنجان، سمنان، قزوین، فارس، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، گیلان، مرکزی، یزد و همدان بوده است.

وی افزود: امدادگران هلال‌احمر علاوه بر ارائه خدمات امدادی لازم به هموطنان، ۷۳ نفر را به مناطق امن و ۲۹ نفر را به مراکز درمانی منتقل کرده و به یک هزار و ۸۳۵ نفر خدمات اسکان اضطراری ارائه کرده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر رها ‌سازی ۶۰۰ خودرو از برف و کولاک، گفت: ١٧٣ تیم شامل ٨۶٣ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در این چهار روز خدمات امدادی از جمله توزیع ٨٧۶ تخته پتو، ٣٣٠ بسته غذایی، ۲ هزار و ۵۸ قوطی کنسرو،   ١٣۴ کیلوگرم خرما، یک هزار و ۷۳ قرص نان، ۶٠٢ بطری آب معدنی و  ٩٠٢ بسته بیسکویت را به هموطنان ارائه کردند.

کد خبر 407615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.