اتوبوس"بازی و نشاط" در راه شهر دوستدار کودک سمنان

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان از راه‌اندازی اتوبوس بازی و نشاط در سمنان در راستای اجرایی شدن شعار"سمنان، شهر دوستدار کودک"خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجید کاشی با اشاره به فرآیند آماده‌سازی اتوبوس بازی و نشاط اظهار کرد: اتوبوس بازی و نشاط کودکان به صورت سیار در سطح محله‌های این شهر به ارایه خدمات فرهنگی می‌پردازد.

وی با اشاره به توجه ویژه شهرداری سمنان به ارتقاء این شهر به شهر دوستدار کودک افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان نیز همانند دیگر سازمان‌های شهرداری در تحقق اهداف شهر دوستدار کودک سهیم بوده و بر همین اساس باآماده سازی یک دستگاه اتوبوس ویژه بازی کودکان به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای کودکان همت ویژه گمارده است.

کاشی ادامه داد: مراحل آماده‌سازی اتوبوس بازی و نشاط همچنان ادامه داشته و با پایان یافتن رنگ‌آمیزی این اتوبوس، که زیباسازی و نقاشی‌های بیرونی آن در حال انجام است در اختیار کودکان سمنانی قرار می‌گیرد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان ابراز امیدواری کرد: این طرح تا پایان سال جاری تکمیل و در تعطیلات نوروز مورد استفاده و بهره‌برداری کودکان شهر سمنان و مسافرین نوروزی قرار گیرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 407606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.